اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  فارس

کارگران فصلی فارس صاحب بسته های معیشتی می شوند

نخستین مرحله رزمایش مواسات و همدلی و کمک مومنانه موکب احمدبن موسی (ع) شیرازبا هدف حمایت از کارگران ساختمانی در شیراز اجرا شد.

کارگران  فصلی فارس صاحب بسته های معیشتی می شوند

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز،جانشین فرماندهی سپاه فجر فارس و دبیر قرارگاه مواسات و همدلی در حاشیه مراسم توزیعکمک مومنانه،  در بین کارگران ساختمانی اظهار داشت : بنا به فرمایش رهبر معظم انقلاب، رزمایش مواسات، همدلی و کمک مومنانه در بخش‌های مختلف فارس اجرا می‌شود.

سردار یدالله بوعلی افزود: خادمان موکب احمدبن موسی(ع) نیز به اجرای رزمایش مواسات و همدلی و کمک مومنانه پیوستند و ابتکاری در این زمینه به خرج دادند، بدین‌صورت که در ساعت‌های اولیه صبح امروز (یکم خرداد ۹۹) بدون اطلاع قبلی، به دکه‌ها، چهار راه‌ها و مناطقی که در شیراز محل استقرار کارگران ساختمانی برای پیدا کردن کار روزانه است، رفتند و به آنان بسته‌های معیشتی و کارت هدیه اهدا کردند. 

به گفته وی، علاوه بر موکب احمدبن موسی (ع)، یکی دیگر از نواحی شیراز نیز امروز |پنجشنبه) رزمایش کمک مومنانه را اجرا می‌کند.

دبیر قرارگاه مواسات و همدلی استان فارس با بیان اینکه رزمایش مواسات به ‌صورت مستمر و روزانه در این استان اجرا می‌شود، گفت: موسسه‌های خیریه و نهادهای حمایتی در انجام این رزمایش‌ها مشارکت فعالی دارند.

توزیع بیش از ۸۰۰ هزار بسته معیشتی 

سردار بوعل ادامه داد: تا کنون اقدامات وسیع و گسترده‌ای در بحث رسیدگی به نیازمندان و اقشار آسیب‌دیده از کرونا انجام شده است و توانسته‌ایم بیش از ۸۰۰ هزار بسته معیشتی به ارزش ۲۰۰ میلیارد تومان را میان این اقشار توزیع کنیم که البته در این کار، خیران مشارکت فعالی داشته‌اند.

وی گفت: این روند همچنان ادامه دارد و منحصر به ماه مبارک رمضان نیست و فردا (دوم خرداد) نیز جمعیت هلال احمر ۴۰ هزار بسته معیشتی توزیع خواهد کرد.

مسوول کمیته پشتیبانی موکب احمدبن موسی(ع) هم بیان داشت: رزمایش مواسات، همدلی و کمک مومنانه به‌منظور لبیک به فرمایش رهبر معظم انقلاب در بحث رسیدگی به نیازمندان و آسیب‌دیدگان شیوع کرونا اجرایی شده است.

محمد عاشوری افزود: خادمان موکب احمدبن موسی(ع) هم چند صد بسته معیشتی را که ارزش هر بسته آن سه میلیون ریال است، امروز به همراه کارت هدیه تقدیم کارگران ساختمانی کردند.

وی اضافه کرد:این افراد کسانی هستند که به دلیل شیوع کرونا، بر سر چهار راه‌ها به دنبال کار و کسب رزق حلال بوده و منتظر هستند تا کسی برای انجام کارهای کارگری به آنان مراجعه کند.

مشارکت فعال نیک‌اندیشان فارس

مسوول کمیته پشتیبانی موکب احمدبن موسی(ع) با تاکید بر اینکه تمام این بسته‌های معیشتی و کارت‌های هدیه از محل کمک‌های مردمی خریداری شده‌اند، گفت: شماره کارت ۶۲۷۳۸۱۷۰۱۰۰۴۲۲۰۲ بانک انصار به ‌نام پشتیبانی موکب حضرت احمدبن موسی (ع) برای جمع‌آوری کمک‌های مردمی در نظر گرفته شده است.

به گفته عاشوری، این نخستین مرحله رزمایش مواسات، همدلی و کمک مومنانه خادمان موکب احمدبن موسی(ع) است اما آخرین نخواهد بود و همچنان تداوم خواهد داشت.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول