اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  فارس

سومین مرحله رزمایش مواسات در جهرم برگزار شد

سومین مرحله رزمایش مواسات وهمدلی در جهرم با اهداء 2100 بسته معیشتی برگزار شد.

سومین مرحله رزمایش مواسات در جهرم برگزار شد

به گزارش خبرگزاری فارس از جهرم، حجت‌ الاسلام محمد حسین مدبر در مراسم سومین مرحله رزمایش مواسات و کمک مؤمنانه جهرم در ماه مبارک رمضان، اظهار داشت: خیرین این شهرستان در اجرای رزمایش مواسات و کمک خوش درخشیدند و در این مورد جامعه جهانی به عطوفت، مهربانی و همدلی این ملت غبطه می‌خورد.

وی افزود: توصیه بنده به عوامل توزیع آن است که حتماً این بسته‌ها به‌صورت محرمانه و محترمانه به نیازمندان اهدا  شود.

امام جمعه جهرم ضمن قدردانی از خیرین جهرمی که در رزمایش مومنانه گام برداشتند گفت:صمیمانه از نیکوکارانی که در جهت این اقدام ارزنده و نورانی گام برداشته اندبسیار تشکر می‌کنیم .

فرمانده سپاه جهرم نیز گفت: بنا به فرمایش مقام معظم رهبری مبنی بر اجرای رزمایش مؤمنانه ، در شهرستان جهرم در طول ماه مبارک رمضان سه مرحله رزمایش انجام شد.

غلامرضا توکل نیز در این مراسم بیان داشت: این رزمایش با همکاری حوزه‌ها و پایگاه‌های مقاومت بسیج، سپاه فجر استان فارس و دفتر آستان قدس رضوی برگزار شد.

فرمانده سپاه جهرم در ادامه از تهیه 700 بسته معیشتی در سومین مرحله این رزمایش به همت حوزه‌ها و پایگاه‌های مقاومت بسیج اشاره کرد و افزود: ارزش ریالی مرحله سوم این رزمایش بیش از یک میلیارد و چهارصد میلیون ریال می‌باشد.

وی  ضمن تقدیر از همکاری هیئت رزمندگان اسلام شهرستان جهرم و دفتر آستان قدس رضوی واقع در این شهرستان، گفت: تعداد 1400 بسته معیشتی نیز توسط این دو نهاد در سومین مرحله رزمایش مواسات و کمک مؤمنانه، آماده گردیده و به دست نیازمندان خواهد رسید.

توکل بابیان اینکه تلاش خواهیم کرد که این رزمایش را در جهرم باقدرت و قوت ادامه بدهیم، گفت: از ابتدای رزمایش تاکنون بیش از ۸۶۰۰ بسته غذایی و ۱۲ هزار بسته بهداشتی در شهرستان جهرم تحت رزمایش کمک مؤمنانه توزیع‌شده است.

فرمانده سپاه جهرم از مردم نوع‌دوست و خیرین شهرستان جهرم که تاکنون باهمت بسیجیان و سبزپوشان ولایت توانسته‌اند بیش از 10 هزار بسته معیشتی را در سه مرحله این رزمایش آماده و به دست نیازمندان و آسیب دیدگان از بیماری منحوس کرونا برسانند، تقدیر و تشکر کرد.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول