اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  سمنان

روز قدس اینجا تعطیل نمی‌شود+ تصاویر

روز جهانی قدس اینجا، در قلوب مردم، هرگز تعطیل نمی‌شود؛ گروه‌های مختلفی از مردم آرمان‌های روز قدس را به فضای شهری و شبکه‌های اجتماعی آورده‌اند.

روز قدس اینجا تعطیل نمی‌شود+ تصاویر

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، آخرین جمعه از ماه مبارک رمضان به‌عنوان روز جهانی قدس نام‌گذاری شده و امسال همه‌گیری ویروس کرونا راهپیمایی این روز مهم را لغو کرده است.

اما روز قدس اینجا، در قلوب مردم، هرگز تعطیل نمی‌شود؛ گروه‌های مختلفی از مردم آرمان‌های روز قدس را به فضای شهری و شبکه‌های اجتماعی آورده‌اند.

تهیه پارچه‌نوشته‌هایی برای فضاسازی شهری به مناسبت روز جهانی قدس به همت ناحیه بسیج دانشجویی استان سمنان و شماری از خطاطان سمنانی انجام و در سطح شهر نصب شده است.

سازمان بسیج کارمندان استان سمنان هم از اقدام فرماندهان پایگاه‌های ادارات کل استان سمنان برای فضاسازی محیطی خبر داده است.

در این خبر تأکید شده است:‌ ضمن قبولی طاعات و عبادات همه مردم در ماه مبارک رمضان، نظر به اعلام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی مبنی بر عدم برگزاری مراسم راهپیمایی روز جهانی قدس با توجه به شرایط موجود ناشی از شیوع ویروس کرونا  و همچنین شنیدن سخنرانی مقام معظم رهبری در این روز ، اما تبلیغات محیطی از شهرها دور نشد.

به‌منظور گرامیداشت ایام‌الله ملی و انقلابی روز جهانی قدس و آزادسازی خرمشهر نسبت به فضاسازی محیطی، نصب بنر در  سردر ادارات ، استفاده از تابلوهای روان ادارات و همچنین  فضاسازی مناسب در فضای مجازی و ... اقدامات لازم انجام شده است.

انتهای پیام/2249/م/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول