اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  زنجان

توزیع 8 هزار بسته غذایی در رزمایش مومنانه

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان زنجان از توزیع 8 هزار بسته غذایی در رزمایش مومنانه خبر داد.

توزیع 8 هزار بسته غذایی در رزمایش مومنانه

حجت‌الاسلام مختار کرمی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: در راستای حمایت از نیازمندان و خانواده‌های آسیب دیده در شرایط بحران کرونا، طرح پویش همدلی و کمک مومنانه با اهتمام اداره کل اوقاف استان زنجان در حال اجرا است.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان زنجان با بیان اینکه این اقدام نیکو را در راستای اجرای نیت واقفین خیراندیش منطقه و به لحاظ تحقق فرمایش مقام معظم رهبری مبنی بر کمک مومنانه و رزمایش همدلی به اقشار آسیب‌دیده در جال اجرا است، اضافه کرد: توزیع بسته‌های غذایی در قالب این طرح از محل عواید موقوفات انجام می‌شود.

وی از توزیع 8 هزار بسته غذایی در قالب طرح ضیافت همدلی و رزمایش مومنانه خبر داد و گفت: این بسته‌های غذایی شامل برنج، گوشت سفید و قرمز، خرما، ماکارونی، رب گوجه،  قند و تن ماهی بود.

کرمی ادامه داد: خانواده‌های نیازمندی که مشمول این کمک‌ها بودند، با همکاری دستگا‌ه‌های حمایتی شناسایی و توزیع کمک بین آنها انجام شد.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان زنجان به نقش تاثیرگذار مراکز افق در اجرای طرح ضیافت همدلی اشاره کرد و گفت: این مراکز با محوریت امامزادگان فعالیت دارند و خوشبختانه کمک شایانی در کمک‌ها داشته‌اند.

وی به سایر کارکردهای مراکز افق نیز اشاره کرد و گفت: مرکز افق فعالیت اجتماعی، فرهنگی و قرآنی را انجام می‌دهد، به‌طور مثال، واحد اجتماعی موظف شده آسیب‌های اطراف امامزادگان را شناسایی و برای آن‌ها راه‌حل ارائه دهد.

انتهای پیام/73005/ق

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول