اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کرمان

روز قدس روز تحقق وعده الهی برای شکست رژیم صهیونیستی است

ائمه جمعه کرمان دفاع از فلسطین را دفاع از اسلام خواندند و روز قدس را روز تحقق وعده الهی برای در هم شکستن قدرت پوشالی استکبار دانستند.

روز قدس روز تحقق وعده الهی برای شکست رژیم صهیونیستی است

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، حجت‌الاسلام رفیعی در خطبه‌های امروز نماز جمعه فاریاب یاد و خاطر شهدای حماسه سوم خرداد را گرامی داشت و گفت: همان‌طور که امام خمینی (ره) فرمودند، «خرمشهر را خدا آزاد کرد».

امام جمعه فاریاب با تبریک عید سعید فطر تصریح کرد: نماز عید هم با مراعات کامل پروتکل‌های بهداشتی در جوار گلزار شهداء اقامه خواهد شد.

وی خواستار کمک‌های مومنانه و رزمایش مواسات شد و از خیران خواست که در این صحنه حضور داشته باشند.

 رفیعی خاطرنشان کرد: قضیه فلسطین یکی از لکه‌های ننگ بزرگ تاریخ معاصر است که یک ملت را از خانه و کاشانه خود بیرون کردند و یک قوم دیگر را از سراسر دنیا به آن‌جا فرا خواندند؛ استکبار در تلاش است که این قضیه را به فراموشی بسپارد ولی با نام گرفتن روز قدس در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان نه تنها فراموش نخواهد شد و چه بسا شکست این ویروس کرونای 1948 که به جان و پیکر امت اسلامی افتاده است، نابود خواهد کرد.

 وی ابراز امیدواری کرد، اگرچه حاج قاسم امسال در ظاهر در بین ما نیست ولی ایده و فکر حاج قاسم که راهبرد مقاومت که پرتاب سنگ بود به راهبرد حملات تهاجمی که استفاده از موشک نقطه‌زن است، وجود دارد.

اقامه نماز عید فطر در بارگاه امامزاده بی‌بی عصمت 

حجت‌الاسلام عباس جعفری امام جمعه کوهبنان اظهار کرد: روز جهانی قدس روز اسلام، روز تحقق وعده الهی و روز امت اسلامی است که به ابتکار حضرت امام(ره) این روز شکل گرفت و حرکتی جهانی در راستای کمک به مردم مظلوم شد و از همان زمان صدای شکستن استخوان‌های رژیم صهیونیستی شنیده می‌شود.

وی یادآور شد: با دفاع از مردم فلسطین، ما در حقیقت از اسلام حمایت می ‌کنیم و امیدواریم به‌زودی دایره قدرت پوشالی استکبار شکسته شود.

خطیب جمعه کوهبنان تصریح کرد: روز قدس به مردم فلسطین روحیه داد، حزب الله لبنان شکل گرفت و خاری در چشم دشمنان شد و نیروهای مقاومت تحت حمایت ایران قرار گرفتند و حزب‌الله در جنگ ۳۳ روزه ابهت رژیم صهیونیستی را در هم شکست.

وی ادامه داد: نیروهای مقاومت وحشت را در دل دشمنان انداختند در حالی که غالب کشورهای عربی تسلیم شدند و در آینده به زباله‌دانی تاریخ خواهند پیوست.

حجت‌الاسلام جعفری گفت: قدرت‌های استعماری که غده سرطانی را به وجود آوردند خودشان امنیتی ندارند و باید همواره مسلح باشند.

وی ادامه داد: سوم خرداد سالروز آزادسازی خرمشهر را در پیش داریم که قدرت اسلام و رزمندگان اسلام است با آزاد سازی خرمشهر کمر دشمنان شکست چون مردم ایران اسلامی همواره تابع ولایت و رهبری بوده و هستند.

امام جمعه کوهبنان تاکید کرد: مجلس باید عصاره فضائل ملت باشد در حالی که ملتی صبور ، انقلابی و مقاوم داریم اگر مجلس از ملت فاصله گرفت مزاحم مردم می‌شود.

وی با تبریک عید سعید فطر بیان داشت: نماز عید فطر در مساجد محلات و صحن امامزاده بی‌بی عصمت برگزار می‌شود.

به گزارش فارس، در مراسم نماز جمعه امروز مردم کوهبنان با فریادهای مرگ بر آمریکا، مرگ بر اسرائیل، طنین الله اکبر و.... بار دیگر انزجار و نفرت خود از رژیم پوشالی اسرائیل و قدرت‌های استکباری را اعلام و بر حمایت همه جانبه از مردم مظلوم فلسطین در پرتو منویات ولی امر مسلمین جهان حضرت امام خامنه‌ای تاکید کردند.

انتهای پیام/3388/ب/و

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول