اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان جنوبی

روز بدون کرونا در ۹ شهرستان خراسان‌جنوبی/ بهبود ۵۹۲ بیمار کرونایی

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی بیرجند گفت: تعداد مبتلایان به کرونا در خراسان‌جنوبی با شناسایی دو مورد جدید به ۶۴۰ نفر رسید.

روز بدون کرونا در ۹ شهرستان خراسان‌جنوبی/ بهبود ۵۹۲ بیمار کرونایی

کامبیز مهدی‌زاده امروز در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در بیرجند، اظهار داشت: در ۲۴ ساعت گذشته ۷۹ آزمایش از افراد مشکوک و بستری در بیمارستان گرفته شد که از این تعداد نتیجه ۷۷ آزمایش منفی و نتیجه دو آزمایش مثبت بود.

وی با بیان اینکه از موارد مثبت امروز یک مورد در درمیان و یک مورد در سربیشه است، بیان داشت: مورد امروز مربوط به شهرستان بیرجند هستند، بیان داشت: مجموع مبتلایان به کرونا در بیرجند به ۲۱۰ نفر رسیده است.

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی بیرجند با بیان اینکه شهرستان‌های طبس و درمیان به ترتیب با ۱۵۰ و ۷۶ بیمار بیشترین آمار ابتلا را دارند، مطرح کرد: همچنین شهرستان‌های قاینات، زیرکوه، سرایان، فردوس، بشرویه و سربیشه هم به ترتیب با ۶۳، ۴۴، ۳۶، ۲۶، ۱۹ و هشت بیمار در رده بعدی نمودار مبتلایان قرار دارند.

مهدی‌زاده با اعلام اینکه شهرستان خوسف و نهبندان هم با چهار مبتلا روزهای بدون تغییر را سپری می‌کنند، تصریح کرد: از مجموع ۶۴۰ بیمار کرونایی در استان ۵۹۲ بیمار از بیمارستان‌ها ترخیص شدند و سه نفر در بیمارستان‌ بستری هستند.

وی با اشاره به اینکه در ۲۴ ساعت گذشته مورد فوت ناشی از ویروس کرونا در استان نداشته‌ایم، افزود: تعداد فوت‌شدگان ناشی از ویروس کرونا در خراسان‌جنوبی همان ۴۵ نفر هستند.

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی بیرجند در پایان خاطرنشان کرد: از روز اول تاکنون چهار هزار و ۹۳۵ نمونه آزمایش مشکوک به کرونا در استان انجام شده که نتیجه چهار هزار و ۲۹۵ آزمایش منفی و نتیجه ۶۴۰ آزمایش مثبت بوده است.

انتهای پیام/3403/ح/و

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول