اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  یزد

حماسه فتح خرمشهر از نقاط عطف دوران دفاع مقدس بود

امام‌جمعه بهاباد با تأکید بر ضرورت ارج نهادن و تبیین دستاوردهای این روز بزرگ به نسل‌های بعد از انقلاب گفت: خرمشهر به برکت خون شهیدان و اتحاد و همبستگی مردم آزاد شد و باعث شکست دشمن و برهم خوردن نقشه‌های شوم آن‌ها شد.

حماسه فتح خرمشهر از نقاط عطف دوران دفاع مقدس بود

به گزارش خبرگزاری فارس از بهاباد ، حجت‌الاسلام علی‌اکبر ابراهیمی بشکانی روز شنبه در گفتگو با خبرنگار فارس در بهاباد با گرامی داشت یاد و خاطره شهدای دفاع مقدس و شهدای فتح خرمشهر و با تبریک این روز و بابیان اینکه ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در بین جوانان به‌ویژه نسل سوم و چهارم انقلاب امری ضروری است، خاطرنشان کرد: باید با تجلیل از رزمندگان هشت سال دفاع مقدس و رساندن پیام آنان به جوانان در جهت حفظ نظام و انقلاب گام برداریم.

رئیس شورای فرهنگ عمومی بهاباد بابیان اینکه آزادسازی خرمشهر به‌عنوان یک حماسه و نگین ایثارگری همواره باید موردتوجه قرار گیرد و برای نسل آینده به‌خوبی تبیین و تشریح شود  افزود : آزادسازی خرمشهر به‌عنوان یک حماسه و نگین ایثارگری همواره باید موردتوجه قرار گیرد و برای نسل آینده به‌خوبی تبیین و تشریح شود و صیانت از ارزش‌های دفاع مقدس و ایثار رزمندگان و انتقال دستاوردهای آن حماسه‌های بزرگ وظیفه همگانی است.

این محقق و پژوهشگر برجسته تصریح کرد : حماسه باشکوه آزادسازی خرمشهر نماد و مظهر شجاعت مقاومت و رشادت ملتی است که از جان خویش گذشتند تا ذره‌ای از خاک این مرزوبوم به دست بیگانه نیافتد و البته به فرموده امام راحل «فتح خرمشهر فتح خاک نیست ، فتح ارزش‌های اسلامی است .

ابراهیمی بشکانی در پایان با اشاره به اینکه سوم خرداد شیرین‌ترین خاطرۀ هشت سال دفاع مقدس ملت ایران در برابر ارتش تا بن دندان مسلح عراق و کشورهای استکباری غرب است افزود : حماسه‌ای که برگ زرین دیگری بر صحیفۀ افتخارات انقلاب اسلامی افزود و با ترمیم روحیۀ پاسداران نظام مقدس جمهوری اسلامی از پیروزی کامل جبهۀ حق علیه باطل نوید داد و موجب شد تا رزمندگان ایران اسلامی از یکی دیگر از گردنه‎های پر پیچ‌وخم جنگ تحمیلی سرافراز عبور نمایند.

امام‌جمعه بهاباد بابیان اینکه سوم خرداد روز مقاومت، پیروزی و فتح خرمشهر بود افزود : حماسه فتح خرمشهر و عملیات غرورآفرین بیت‌المقدس از نقاط عطف دوران دفاع مقدس بود.

ابراهیمی بشکانی تصریح کرد : آزادسازی خرمشهر نشان داد، ایران به‌شرط وحدت ولایی تمامی نیروهای انقلابی و مجاهدت درراه خدا و ولایتمداری همگان همواره پیروز بود.

وی استقامت، ایمان و ولایتمداری را سه محور رسیدن به نصرت الهی دانست و بیان کرد: آزادسازی خرمشهر محصول اندیشه و مجاهدت‌های سردار سلیمانی‌ها و امیر صیاد شیرازی‌ها بود.

انتهای پیام /

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول