اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان شمالی

نماینده شیروان معارفه شد / از علت رد صلاحیت «عزیزی» تا کنایه «جدی»!

جلسه شورای اداری شهرستان شیروان با محوریت تکریم و معارفه نماینده شیروان در حالی برگزار شد که کنایه‌های نماینده جدید و همچنین علت رد صلاحیت نماینده قدیم از جمله موضوعات جالب‌توجه در این جلسه بود.

نماینده شیروان معارفه شد / از علت رد صلاحیت «عزیزی» تا کنایه «جدی»!

به گزارش خبرگزاری فارس از شیروان جلسه شورای این شهرستان پیش از ظهر امروز با محوریت تکریم و معارفه نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی و با حضور مسئولان شهرستانی برگزار شد.

توزیع ۴ هزار بسته معیشتی در شیروان

حجت‌الاسلام حسین تکمیلی در این جلسه با اشاره به توزیع ۴ هزار بسته معیشتی در طرح مواسات اظهار کرد: حاشیه‌نشینی و معضلات اقتصادی ازجمله مشکلات مردم شیروان است که باید برای رفع آن‌ها اقدام کرد.

 

وی وضعیت اشتغال در شیروان را نامناسب خواند و گفت: باید با کمک یکدیگر شیروان را شهر صنعتی کنیم و در سال جهش تولید بنگاه‌های اقتصادی این شهرستان را فعال کرد.

امام‌جمعه شیروان در انتها به وضعیت اجتماعی و فرهنگی این شهرستان نیز اشاره و تصریح کرد: وضعیت اجتماعی و فرهنگی شهرستان اعم از شهر و روستاهای شیروان باید ساماندهی شود.

سوء شهرت، علت ردصلاحیت عزیزی

عبدالرضا عزیزی نیز در این جلسه از آمادگی برای همکاری با نماینده منتخب مردم در شیروان خبر داد و گفت: سرمایه‌گذاری ملی انجام‌شده در شیروان طی ۸ سال گذشته بالغ‌بر ۱۷ هزار میلیارد تومان بوده که تاکنون ۱۲ هزار میلیارد تومان آن محقق شده و ۵ هزار میلیارد تومان آن نیز در حال ورود به شیروان است.

وی با اشاره به بهبود بیش از ۴۰ درصدی آسفالت راه‌های شهرستان شیروان گفت: طی ۸ سال اخیر آسفالت راه‌های شیروان از ۳۸ درصد به ۸۰ درصد رسیده است.

 

نماینده مردم شیروان در مجلس شورای اسلامی همچنین به برخی از پروژه‌های سرمایه‌گذاری شده در این شهرستان اشاره کرد و افزود: گاوداری ۱۰ هزار راسی تاکنون ۱۳ درصد پیشرفت فیزیکی داشته و طی هفته جاری نیز احداث گلخانه ۱۰۰ هکتاری شیروان آغاز و کلنگ زنی می‌شود.

وی در انتها به موضوع رد صلاحیت خود در انتخابات دوره یازدهم مجلس نیز اشاره کرد و گفت: رد صلاحیت خود را به‌پای نظام نمی‌گذارم بلکه سوء شهرت عنوان رد صلاحیت بنده اعلام‌شده است.

کنایه جدی به کلنگ زنی‌ها در شیروان

علی جدی در ادامه آیین شورای اداری شیروان اظهار کرد: از تمام ظرفیت‌ها در آینده برای اجرای برنامه توسعه شهرستان شیروان استفاده می‌کنم زیرا به ای برنامه‌های توسعه محور نگاه سیاسی ندارم.

 

وی ادامه داد: در حوزه اختیارات مدیران دخالت نمی‌کندم اما کوتاهی در برابر انجام وظایف از سوی مدیران قابل‌قبول نیست.

نماینده منتخب مردم شیروان در مجلس یازدهم تصریح کرد: نصب تابلوها و کلنگ زنی‌ها برای مردم شیروان خاطرات خوشی را به خاطر نمی‌آورد و تلاش می‌کنم طی سال نخست حضور در مجلس، مصوبات و پروژه‌های گذشته شهرستان را پیگیری کنیم.

احداث مجتمع دامداری در شیروان

امین رضا مرآتی دیگر سخنران این جلسه شورای اداری شهرستان شیروان بود که به وضعیت برخی اقدامات انجام‌شده در شهرستان اشاره و اظهار کرد: ۱۱۰ میلیارد تومان اعتبار تسهیلات اشتغال پایدار روستایی و عشایری به این شهرستان داده‌شده است.

 

فرماندار شیروان گفت: احداث مجتمع دامداری قلعچه یک کار و حرکت نوین در جهت هزینه کرد صحیح تسهیلات اشتغال پایدار روستایی و عشایری بوده است.

در پایان این دیدار عزیزی و جدی با یکدیگر موافقت‌نامه همکاری مشترک جهت اجرای برنامه‌های توسعه‌ای شهرستان را امضا کردند.

 

گفتنی است در یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در شهرستان شیروان، علی جدی توانست با کسب ۲۸ هزار و ۷۷۹ رأی حائز اکثریت آرا و نماینده مردم شیروان در مجلس شود.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول