اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خوزستان

بی‌‌آبی غیزانیه را تا حل مشکل پیگیری خواهم کرد

منتخب مردم اهواز، باوی، کارون و حمیدیه گفت: من به عنوان نماینده آن‌ها قول پیگیری می‌دهم که تا حل مشکلات، دست از تلاش بر نداریم و به لطف خدا این مهم، شدنی است.

بی‌‌آبی غیزانیه را تا حل مشکل پیگیری خواهم کرد

مجتبی یوسفی ظهر امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اهواز در خصوص مشکلات تامین آب برخی  نقاط خوزستان از جمله بخش غیزانیه، اظهار کرد: متاسفانه به علل مختلف از جمله کم‌کاری‌های برخی نمایندگان قبلی، شاهد پدیده جدیدی در مدیریت استان هستیم که بارها وعده می‌دهد، قول می‌دهد و حتی مصوبه تصویب می‌کند اما نه‌تنها عمل نمی‌کند بلکه منکر آن‌ها نیز می‌شود.

وی افزود:  البته مشکلات خوزستان درون و برون استانی هستند؛ از یک سو شاهد فعالیت شبانه‌روزی طرح‌های انتقال آب از سرچشمه‌های استان هستیم، طرح‌هایی که حتی کرونا در تاخیر اجرای آن‌ها تاثیری نداشته است و توقف کامل و قانونی آن را پیگیر خواهم شد.

منتخب مردم اهواز، باوی، کارون و حمیدیه گفت: از سوی دیگر تشنگی مردم خوزستان، هم محل سوال است و هم جای تعجب دارد؛ این چه مدیریتی است که در پرآب‌ترین استان کشور باید شاهد کمبود آب و تشنگی مردم باشیم،  مگر می‌شود مدیری ادعای کارنامه درخشان را داشته باشد در صورتی که غریب به ۵۰۰ روستا با تانکر آبرسانی میشوند؟ 

وی ادامه داد: اصلا نفس آبرسانی با تانکر محل بحث است و ایرادات بهداشتی زیادی دارد آن هم با وجود کرونا، یادمان باشد حدود ۲۵ هزار نفر از روستاییان ما در غیزانیه به انواع مختلف اعتراضات خود را مطرح کردند و در نمادین‌ترین حالت، با بشکه‌های خالی در صف‌های رای گیری شرکت کردند که این حرکت پیام واضحی داشت.

یوسفی عنوان کرد: مشکلات این مردم شریف را رسانه‌ها و مردم دیدند اما مسوولین استان نشنیدند و وعده‌های چندین ساله خود را فراموش کردند.  

وی افزود: مردم روستاهای بی‌آب اهواز از ما می پرسند چگونه با کرونا مبارزه کنیم در صورتی که آب جهت شست‌وشوی دست‌مان یا تر کردن گلوی‌مان نداریم.

مجتبی یوسفی گفت: من به عنوان نماینده آن‌ها قول پیگیری می‌دهم که تا حل مشکلات، دست از تلاش بر نداریم و به لطف خدا این مهم، شدنی است.

انتهای پیام /خ

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول