اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  سمنان

۱۷ هزار بسته معیشتی در دامغان توزیع شد

رئیس رزمایش «همدلی، مواسات و کمک مؤمنانه» در دامغان از توزیع ۱۷ هزار بسته معیشتی در دامغان در قالب این رزمایش خبر داد.

۱۷ هزار بسته معیشتی در دامغان توزیع شد

حجت‌الاسلام سیدمحمد حسینیان امروز در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در دامغان اظهار کرد: بعد از بیانات مقام معظم رهبری، بلافاصله ستاد رزمایش «همدلی، مواسات و کمک مؤمنانه» به‌عنوان یک قرارگاه شهرستانی در دامغان تشکیل و حسابی در بانک سپه ایجاد شد.

وی افزود: در مرحله نخست، یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال در این حساب جمع‌آوری شد و برای تجهیزات بیمارستان‌ها و تهیه مواد ضدعفونی‌کننده، ماسک و سبدهای معیشتی مدنظر قرار گرفت و توزیع شد.

رئیس رزمایش «همدلی، مواسات و کمک مؤمنانه» در دامغان بیان کرد: در مرحله دوم که با سپاه به‌عنوان دبیر اجرایی رزمایش کمک مؤمنانه وارد عمل شدیم، حساب مجددی باز و مبالغ به‌خوبی در آن جمع‌آوری شد.

حسینیان بیان کرد: خوشبختانه مردم خیر و متمکنان شهرستان دامغان و نیز مؤسسات خیریه، مساجد، محافل و هیأت‌های مذهبی وارد میدان شدند و در این مرحله سبدهای معیشتی بسیار زیادی تا پانزدهم ماه مبارک رمضان در دامغان توزیع شد.

وی گفت: این فعالیت‌ها ادامه یافت و 6 هزار سبد کالایی و معیشتی برای نیازمندان و هزاران سبد معیشتی ارزاق دیگر نیز از سوی مردم و خیران پیش‌بینی شده بود که بین مردم توزیع شد.

رئیس رزمایش «همدلی، مواسات و کمک مؤمنانه» در دامغان بیان کرد: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی نیز ۱۱ هزار بسته معیشتی توزیع کرد و عده زیادی از مردم نیازمند و مستمند شهرستان دامغان از این اقدام خرسند شدند.

حسینیان بیان کرد: عده‌ای از کارگران روزمزد در اطراف شهر فعالیت می‌کنند که تلاش شد تا با کمک مقطعی، سلامت روانی آن‌ها در این روزهای سخت برقرار شود.

انتهای پیام/74005/م/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول