اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  زنجان

کمک به 268 خانواده زندانی از محل کمک‌های رهبر انقلاب

مدیرکل زندان‌ها و اقدامات تأمینی و تربیتی استان زنجان با اشاره به اینکه مبلغ یک میلیارد و 300 میلیون ریال از سوی مقام معظم رهبری به خانواده زندانیان استان تعلق گرفته بود، گفت: پس از شناسایی دقیق این خانواده‌ها توسط مددکاران به 268 خانواده زندانی در زنجان، ابهر و خدابنده اهدا شد.

کمک به 268 خانواده زندانی از محل کمک‌های رهبر انقلاب

محمد جوادی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان ضمن تقدیر از مشارکت نوع‌دوستانه خیرین در کمک به زندانیان جرائم غیرعمد اظهار کرد: امسال با توجه به شیوع کرونا جشن گلریزان در بستر فضای مجازی برگزار شد.
وی با اشاره به اینکه مبلغ یک میلیارد و 300 میلیون ریال از سوی مقام معظم رهبری به خانواده زندانیان استان تعلق گرفته بود، گفت: پس از شناسایی دقیق این خانواده‌ها توسط مددکاران به 268 خانواده زندانی در  زنجان، ابهر و خدابنده اهدا شد.
مدیرکل زندان‌ها و اقدامات تأمینی و تربیتی استان زنجان با اشاره به اینکه علاوه بر کمک اهدایی از سوی مقام معظم رهبری انجمن حمایت از زندانیان نیز به خانواده‌های زندانیان کمک کرد، گفت: در همین راستا بسته‌های غذایی شامل اقلام اساسی از قبیل برنج، تن ماهی، ماکارونی، چای، قند، خرما، پنیر، شکر و حبوبات بین خانواده‌ها توزیع شد.
 وی با اشاره به اینکه این کمک‌ها بین 500 خانوار توزیع شد، اضافه کرد: ارزش این کالاها یک میلیارد و 300 میلیون ریال بود.

جوادی ضمن تأکید بر حمایت از خانواده‌های زندانیان بیان کرد: خانواده‌ها نقشی در ارتکاب جرم نداشته‌اند از همین رو نیازمند حمایت هستند، چه بسا که بی‌توجهی به آنها پایه‌گذار آسیب‌های اجتماعی بیشتری خواهد بود.

انتهای پیام/73005/ق

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول