اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی  /  مجلس

ورود نفتکش‌های ایرانی به ونزوئلا نقطه‌ای عطف است

منتخب مشهد در مجلس گفت: ورود موفقیت‌آمیز نفتکش‌های ایرانی به آب‌های ونزوئلا، اظهار داشت: این مسئله برای جمهوری اسلامی ایران یک نقطه عطف بود.

ورود نفتکش‌های ایرانی به ونزوئلا نقطه‌ای عطف است

محمدجواد کریمی‌قدوسی منتخب مردم مشهد در گفت‌و‌گو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، درباره ارسال بنزین توسط نفتکش‌های ایرانی به ونزوئلا و ورود موفقیت‌آمیز نفتکش های ایرانی به آبهای این کشور، اظهار داشت: این مسئله برای جمهوری اسلامی یک نقطه عطف بود.

وی افزود: دشمن اصلی ما (آمریکا و رژیم صهیونیستی) با زیرپا گذاشتن موافقت جامع انجام شده «برجام» و بازگشت به تحریم‌ها تصمیم گرفت که دست به تشدید تحریم و تهدید بزنند و فشار را بر روی جمهوری اسلامی مضاعف کند تا جایی که حتی به خود اجازه داد رسما طراحی ترور شهید سلیمانی  قهرمان ملی منطقه را ترور به شهادت برساند و اعلام هم کند من این کار را کردم یعنی خودش را در اوج قدرت نشان داد.

کریمی‌قدوسی با بیان اینکه اسلام منشا همه قدرتهاست و مبنای جمهوری اسلامی نیز قرآن و اسلام است، خاطرنشان کرد: اسلام ذلت را برای هیچ انسانی به خصوص مسلمان نمی پذیرد. جمهوری اسلامی توانست با اتکا به قرآن و حکمت‌های رهبری با زدن عین الاسد که در واقع شلیک به هژمونی آمریکا بود دست برتر خود را در دنیا به اثبات برساند.

کریمی قدوسی می‌گوید که صادرات رسمی نفت و بنزین به ونزوئلا یک اقدام از قبل برنامه‌ریزی شده، بوده است.

منتخب مردم مشهد در مجلس یازدهم تصریح کرد: آمریکایی‌ها  اراده کرده بودند مقابل صادرات رسمی نفت و بنزین به ونزوئلا بایستند نه از طریق اعزام دیپلمات و نه به واسطه یک کشور دیگر توسط ما بلکه از طریق رسانه‌های ایرانی متوجه شدند که  اگر غلطی صورت دهند ماجرای عین الاسد و گروگان کشتی‌های نفتی انگلیسی تکرار می‌شود.

وی افزود: آمریکایی‌ها که ما را در انجام وعده‌های خود صادق دیده بودند جرات نکردند نفتکش‌های ما را در حوزه اقیانوس اطلس به گروگان گرفته، محاصره کنند و یا به بندر دیگر ببرند بنابراین این حرکت از قبل برنامه‌ریزی شده با اقتدار صورت گرفت.

وی گفت:  آقای روحانی گفته بود که برجام در دیوار تحریم ها ایجاد ترک کرد در حالی که امروز اعزام این نفتکش‌ها با برنامه‌ریزی به دست دست نیروهای انقلاب اسلامی  و پشتوانه نیروهای مسلح بر دیوار تحریم‌ها ترک انداخته است.

انتهای پیام/

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول