اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان جنوبی

از انهدام باند بزرگ مواد مخدرتا کشف ۱۰ خودروی احتکار شده در بیرجند

فرمانده انتظامی خراسان‌جنوبی از انهدام باند بین‌المللی قاچاق مواد مخدر و کشف ۵۰۴ کیلو و۳۰۰ گرم تریاک و ۳۱۵ کیلو و ۶۰۰ گرم حشیش طی عملیات مشترک پلیس خراسان‌جنوبی و سمنان در شهرستان شاهرود خبر داد.

از انهدام باند بزرگ مواد مخدرتا کشف ۱۰  خودروی احتکار شده در بیرجند

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، سردار مجید شجاع ظهر امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران، اظهار داشت: مأموران پلیس امنیت عمومی استان خراسان‌جنوبی اطلاعاتی دریافت کردند که اعضای یک باند بین‌المللی و بسیار حرفه‌ای قاچاق مواد مخدر قصد دارند مقادیر زیادی مواد افیونی را به شهرهای مرکزی کشور منتقل کنند.

وی با بیان اینکه در راستای این موضوع دستگیری سوداگران مرگ و کشف مواد مخدر به‌صورت ویژه پیگیری شد، بیان داشت: رصد و اشراف اطلاعاتی مأموران پلیس در خراسان‌جنوبی حاکی از این بود قاچاقچیان موادمخدر با یک وانت و دو خودروی سواری پژو در حال حمل مواد مخدر به شهرهای مرکزی کشور هستند و وارد حوزه سرزمینی استان سمنان شده‌اند.

فرمانده انتظامی خراسان‌جنوبی ادامه داد: بلافاصله موضوع به پلیس مواد مخدر سمنان اعلام و تیم‌های ویژه مبارزه با مواد مخدر از خراسان‌جنوبی و سمنان جهت دستگیری سوداگران مرگ اعزام شدند.

شجاع تصریح کرد: مأموران پلیس خودروهای حامل مواد مخدر را در حوالی شهرستان شاهرود مشاهده کردند که طی عملیات مشترک پلیسی هر سه دستگاه خودرو توقیف و در بازرسی از آن‌ها ۵۰۴ کیلو و۳۰۰ گرم تریاک و ۳۱۵ کیلو و ۶۰۰ گرم حشیش کشف شد.

وی عنوان کرد: در این عملیات چهار نفر از اعضای این باند دستگیر شدند که دو نفر از متهمان باهم برادر هستند و سه برادر دیگر از اعضای اصلی این باند بین‌المللی مواد مخدر هستند.

فرمانده انتظامی خراسان‌جنوبی در ادامه از کشف ۱۰ خودروی سواری احتکار شده ایرانی و خارجی در شهرستان بیرجند خبر داد و گفت: مأموران پلیس آگاهی استان با دریافت اطلاعاتی مبنی بر احتکار خودرو در دو باب منزل مسکونی موضوع را بررسی و محل احتکار خودروها را شناسایی کردند.

شجاع با اشاره به اینکه با هماهنگی مقام قضائی دو منزل مسکونی بازرسی و شش خودروی سواری پژو، یک سواری کیاسراتو، یک سواری هایما، یک سواری ساندرو و یک پراید کشف شد، مطرح کرد: ارزش خودروهای کشف شده  ۲۳ میلیارد و ۳۵۰ میلیون ریال است.

وی در پایان خاطرنشان کرد: در این رابطه دو متهم دستگیر و با تشکیل پرونده به مقام قضائی معرفی شدند.

انتهای پیام/3403/ح/ی

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول