اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  آذربایجان غربی

ممنوعیت احداث استخر کشاورزی بدون مجوز در آذربایجان‌غربی

مدیر آب و خاک سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان‌غربی گفت: احداث استخر ذخیره آب کشاورزی برای اجرای سیستم‌های نوین آبیاری تنها با مجوز این سازمان امکان پذیراست و با کشاورزانی که بدون مجور اقدام به احداث استخر ذخیره آب کشاورزی می‌کنند، برخورد می‌شود.

ممنوعیت احداث استخر کشاورزی بدون مجوز در آذربایجان‌غربی

علی اصغرزاده در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ارومیه با اشاره به احداث استخر ذخیره آبی کشاورزی اظهارداشت: استخر ذخیره آب کشاورزی در اراضی زراعی و باغ‌ها در صورت احراز شرایط فنی که مورد تایید آب و خاک مدیریت جهادکشاورزی شهرستان باشد، قابل احداث است.

وی اضافه کرد: متقاضیان می‌توانند در راستای فعالیت‌های تبصره 4 الحاقی به ماده یک قانون حفظ کاربری اراضی زارعی و باغ‌ها به منظور صدور موافقت نامه تبصره 4 نسبت به تشکیل پرونده در مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان‌‍‌ها اقدام کنند.

مدیرآب و خاک سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان‌غربی خاطرنشان کرد: به تمام کشاورزان و بهره‌برداران بخش کشاورزی از طریق مراکز جهاد کشاورزی، شوراها و دهیاری‌ها اطلاع رسانی انجام شده تا برای احداث استخر ذخیره آب کشاورزی طرح‌های آبیاری نوین به جهاد کشاورزی مراجعه کنند.

اصغرزاده تصریح کرد: براساس قانون صیانت از اراضی کشاوزری از آنجایی که احداث استخر ذخیره آب کشاورزی بدون مجوز تغییر کاربری غیرمجاز به شمار می رود با متخلفین برخورد قانونی می شود.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول