اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

جامعه  /  رفاه و آسیب های اجتماعی

طرح مدیریت یکپارچه شهری را در مجلس ارائه می‌دهیم

رئیس شورای عالی استان‌ها گفت: طرح مدیریت یکپارچه شهری را در مجلس ارائه خواهیم کرد.

طرح مدیریت یکپارچه شهری را در مجلس ارائه می‌دهیم

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری فارس، علیرضا احمدی رئیس شورای عالی استان‌ها در حاشیه سی و یکمین جلسه علنی شورای عالی استان‌ها پس از انتخابات هیأت رئیسه در جمع خبرنگاران، اظهار داشت: امیدوار هستم با انتخابات جدیدی که در شورای عالی استان‌ها اتفاق افتاد بتوانیم تکلیفی که نمایندگان بر دوشمان گذاشتند به خوبی انجام دهیم.

وی بیان داشت: شورای عالی استان‌ها یک ظرفیت بزرگی است که متأسفانه در کشور مغفول مانده است و با توجه به کمیسیون‌های تخصصی که شورای عالی استان‌ها در اختیار دارد می‌تواند طرح‌هایی را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ به مجلس ببرد و آن را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ تبدیل به قانون کند.

احمدی عنوان کرد: شورای عالی استان‌ها دارای یک جمعیت 117 هزار نفری است که می‌توان از ظرفیت آن به درستی استفاده کرد.

رئیس شورای عالی استان‌ها اظهار داشت: در حال حاضر شوراها در دورترین نقطه کشور نیز حضور دارند و می‌توان از این ظرفیت و پتانسیل به درستی استفاده کرد و با همکاری دولت و مجلس قطعا اتفاقات خوبی رقم خواهد خورد.

وی ادامه داد: یکی دیگر از ابعاد کار شوراها نظارتی است و می‌تواند بر تمامی دستگاه‌های دولتی نظارت داشته باشد، ولی متأسفانه طی مدت اخیر بُعد نظارتی شورای عالی کم رنگ‌تر شده است و باید آن را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ تقویت کنیم.

احمدی یادآور شد: یکی از اقداماتی که در اولویت شورای عالی استان‌ها قرار دارد، ارائه طرح مدیریت یکپارچه شهری به مجلس شورای اسلامی است و امیدواریم آن را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ هر چه سریع‌تر به ثمر برسانیم.

رئیس شورای عالی استان‌ها اظهار داشت: در حال حاضر بودجه شورای عالی استان‌ها 36 میلیارد تومان است که با توجه به مشکلات اخیر نتوانستیم این بودجه را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ دریافت کنیم و به‌زودی اقدامات لازم نیز در این خصوص اتفاق می‌افتد.

انتهای پیام/‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول