اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  چهارمحال و بختیاری

درخواست امام جمعه بروجن برای رعایت حجاب/ نهادهای متولی فرهنگ ورود کنند

امام جمعه بروجن ضمن درخواست از مردم و گردشگران برای رعایت حجاب، گفت: نهادهای ذی‌ربط همچون نیروی انتظامی، بسیج و قوه قضائیه با تذکر محبت‌آمیز با پدیده بدحجابی و احیانا کشف حجاب برخورد نمایند.

درخواست امام جمعه بروجن برای رعایت حجاب/ نهادهای متولی فرهنگ ورود کنند

حجت الاسلام علیرضا هراتی مطلق امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری خطاب به نمایندگان جدید مجلس، گفت: لازم است نمایندگان جدید مجلس پیام رهبر معظم انقلاب را فراموش نکرده و مداوم آن را مورد بازخوانی قرار داده و سرلوحه فعالیت خود قرار دهند.

امام جمعه شهرستان بروجن ادامه داد: چند ویژگی مهم در این پیام برای وکلای ملت ذکر شده است از جمله آگاهی به مسائل کشور، خبره شدن در امور محوله، فعال و جهادی کار کردن در مجلس، پاکدستی و حفظ امانتداری و بنا به نظر ایشان مهم‌ترین شاخصه‌ی یک نماینده انقلابی پاسخگویی به عملکرد خود در دوران مسؤولیت است.

وی اضافه کرد: بنا به فرمایش مقام معظم رهبری نمایندگان محترم از تحرکات حزبی و جناحی بپرهیزند و از اموری که آنها را سرگرم کارهای بیهوده می‌کند اجتناب کنند.

هراتی مطلق خاطرنشان کرد: متاسفانه برخی افراد تا از لحاظ جسمی، اجتماعی یا سیاسی کمی قدرت می‌یابند فراموش می‌کنند این قدرت از کجا آمده و چگونه به ما منتقل شده است، پیامبران الهی هیچگاه خودشان احساس قدرت نمی‌کردند و اگر پیروزی حاصل می‌شد این پیروزی را به خداوند منان نسبت می‌دادند تا مردم راه را گم نکنند و متکبر نشوند و امیدواریم این اتفاق برای نمایندگان و مسؤولین ما هم رخ بدهد.

وی یادآور شد: در آستانه چهاردهم خرداد، سالروز ارتحال امام عظیم الشأن قرار داریم که ابعاد شخصیتی ایشان هنوز برای ما ناشناخته مانده است، ایشان شخصیتی بود که در دنیای مادی و استکباری آن زمان سیاست را با دین درهم آمیخت و ضمن اینکه شخصیت سیاسی داشتند عامل بدستورات دینی نیز بوده‌اند به طوری که به فرموده رهبر معظم انقلاب ایشان همان حقیقتی است که همیشه جاوید خواهد ماند.

وی با اشاره به نزدیک شدن به فصل تابستان و گرم شدن هوا گفت: از تمام مردم عزیز و گردشگران خواهشمندیم حجاب و شئونات اسلامی را در مراکز تفریحی و خرید رعایت کنند و نهادهای ذی‌ربط همچون نیروی انتظامی، بسیج و قوه قضائیه با تذکر محبت‌آمیز با پدیده بدحجابی و احیانا کشف حجاب در خودروها برخورد نمایند.

انتهای پیام/68033/م

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول