اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  چهارمحال و بختیاری

نمایندگان جدید ساده‌زیستی را در دستور کار بگذارند

امام جمعه موقت اردل گفت: نمایندگان جدید تلاش کنند ساده‌زیست باشند.

نمایندگان جدید ساده‌زیستی را در دستور کار بگذارند

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد حجت‌الاسلام و المسلمین حمید بهرامی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد ضمن تاکید به تواضع نمایندگان جدید برابر مردم گفت: نمایندگان جدید تلاش کنند ساده‌زیست باشند و مانند شهید رجایی در برابر مردم متواضع باشند.

امام جمعه موقت اردل با تاکید بر اینکه همین متواضع بودن شهید رجایی بود که تاکنون محبوب قلب‌ها مانده، یادآور شد: شهید رجایی مانند مردم عادی در جامعه حاضر می‌شد و از اتوبوس‌های عمومی استفاده می‌کرد و هیچ‌گاه برای خود رانت ویژه‌ یا جایگاه ویژه‌ای متصور نبود.

وی بر اساس سنت دیرینه نماز‌های جمعه به برخی از مناسبت‌های پیش‌رو نیز اشاره کرد و یادآور شد: در روزهای آتی رحلت حضرت امام خمینی(ره) را داریم که باید جوانان به خصوص نسل‌های سوم و چهارم انقلاب تلاش کنند این پدیده بزرگ قرن را بهتر بشناسند.

بهرامی با انتقاد از ناشناخته ماندن ابعاد شخصیتی امام راحل برای بسیاری از جوانان و نوجوانان افزود: رسانه‌ها، دانشگاه‌ها و حوزه‌های علمیه باید تلاش کنند صحیفه نورانی امام (ره) را که بهترین آیینه برای تبیین گفتمان انقلاب است را در بین مردم به خصوص نخبگان و جوانان بسط دهند.‌

رئیس سازمان تبلیغات شهرستان اردل افزود: امروز ضربه‌هایی که در حوزه‌هایی مثل فرهنگ و اقتصاد به جامعه ما تحمیل می‌شود نتیجه دوری از گفتمان حضرت امام(ره) هستیم؛ بدون شک بسط گفتمان امام(ره) در حوزه ولایت فقیه و انقلاب اسلامی و حکومت دینی می‌تواند پایه‌های این انقلاب چهل و یک ساله را مستحکم‌تر کند.

انتهای پیام/3339/م

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول