اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی  /  دولت

جهانگیری: امکانات لازم برای اطفاء حریق جنگل‌های کهگیلویه بکار گرفته شود

معاون اول رییس جمهور بر لزوم تلاش بی‌وقفه و بکارگیری تمام امکانات استان کهگیلویه و بویراحمد و استان خوزستان برای مهار آتش سوزی در جنگل‌ها بویژه در منطقه حفاظت شده خائیز تاکید کرد.

جهانگیری: امکانات لازم برای اطفاء حریق جنگل‌های کهگیلویه بکار گرفته شود

 

به گزارش خبرگزاری فارس، اسحاق جهانگیری عصر امروز(جمعه) در تماس تلفنی با استاندار کهگیلویه و بویراحمد‌ در جریان آخرین وضعیت آتش سوزی در جنگل های این استان و مناطق حفاظت شده خائیز شهرستان کهگیلویه و عملیات اطفاء حریق در این منطقه قرار گرفت.

معاون اول رییس جمهور همچنین از استاندار گهگیلویه و بویراحمد خواست از طریق هماهنگی مستمر با امیرحاتمی وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح و نیز اسماعیل نجار رییس سازمان مدیریت بحران کشور، امکانات و تجهیزات اطفاء حریق از جمله بالگردهای آبپاش را به منطقه اعزام کنند تا هرچه سریعتر شاهد مهار آتش سوزی و جلوگیری از گسترش حریق در جنگل‌های مرز استانهای خوزستان و کهگیلویه و بویراحمد باشیم.
استاندار کهگیلویه و بویر احمد نیز در این تماس تلفنی گزارشی از آخرین وضعیت آتش سوزی جنگل ها و منطقه حفاظت شده خائیز در این استان ارائه کرد و از بسیج امکانات استان و تلاش برای اعزام تجهیزات برای مهار کامل آتش سوزی خبر داد.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول