اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  سیستان و بلوچستان

کشف 50 هزار لیتر «هیدرو کربن هیدروژنه» قاچاق در زابل

فرمانده انتظامی شهرستان زابل از کشف 50 هزار و 182 لیتر هیدرو کربن هیدروژنه قاچاق در بازرسی از 2 دستگاه تریلی نفتکش خبر داد.

کشف 50 هزار لیتر «هیدرو کربن هیدروژنه» قاچاق در زابل

 احمد ثمره حسینی امروز در گفت و گو با خبرنگار فارس در زاهدان در تشریح جزئیات این خبر گفت: روز گذشته ماموران دایره مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس آگاهی این فرماندهی هنگام  کنترل خودروهای عبوری در کمربندی "آیت الله سیستانی" شهر "زابل" به 2 دستگاه تانکر نفتکش مشکوک شدند.
وی افزود: ماموران این فرماندهی پس از متوقف کردن کامیون ها با علایم هشدار دهنده در بازرسی از آنها 50 هزار و 182 لیتر "هیدروکربن هیدروژنه" قاچاق و خارج از چرخه قانونی توزیع کشف کردند.

ثمره حسینی تصریح کرد: برابر اعلام کارشناسان اداره گمرک ارزش سوخت های قاچاق کشف شده 2میلیارد و 980 میلیون ریال برآورد شده است.

این مقام انتظامی با اشاره به توقیف کامیون ها خاطر نشان کرد: افراد متخلف با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی روانه دادسرا شدند.

*توقیف محموله 22هزار لیتری سوخت قاچاق

فرمانده انتظامی شهرستان سراوان  هم از توقیف 2دستگاه کامیون حامل 22هزار لیتر گازوئیل قاچاق خبر داد.

داریوش سرگلزایی در تشریح این خبر گفت: در روز گذشته ماموران  پلیس شهرستان "چابهار" هنگام کنترل خودروهای عبوری در محور "سراوان-سیرکان" به 2 دستگاه  کامیون سوخت کش مشکوک شدند.

وی بیان کرد: ماموران این فرماندهی پس از متوقف کردن خودروها با علائم هشدار دهنده، در بازرسی از آن 22هزار لیتر"گازوئیل" قاچاق کشف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان "سراوان" با تاکید بر برخورد قاطعانه نیروی انتظامی با قاچاق کالا و سرمایه‌های ملی خاطر نشان کرد: خودروها توقیف و 2 راننده متخلف با تشکیل پرونده راهی دادسرا شدند.

انتهای پیام/75005

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول