اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

جامعه  /  شهری

راه‌اندازی 5 میدان جدید میوه و تره‌بار در مرکز تهران

شهردار منطقه 11 تهران گفت: 5 مرکز میوه و تره‌بار تا پایان سال در محله‌های مرکزی پایتخت راه اندازی می شود.

راه‌اندازی 5 میدان  جدید میوه و تره‌بار در مرکز تهران

به گزارش گروه شهری خبرگزاری فارس، نصرالله آبادیان، شهردار منطقه 11 تهران درباره راه‌اندازی 5 میدان جدید میوه و تره‌بار در مرکز تهران گفت: در حال حاضر از بین 17 محله این منطقه فقط 6 محله دارای میدان میوه و تره بار هستند و 11محله فاقد میدان است.

وی افزود: با پیگیری‌های انجام شده از سوی معاونت خدمات شهری و محیط زیست این منطقه و شناسایی املاک واجد شرایط، 5 محل برای ساخت بازار میوه و تره بار تعیین شد که طی صورت‌جلسه ای با سازمان میادین میوه و تره بار شهرداری تهران این زمین‌ها برای تجهیز و راه اندازی در اختیار سازمان قرار گرفت.

آبادیان افزود: این بازارهای میوه و تره بار در محله‌های پر جمعیت منطقه شامل محله انقلاب، حر، راه آهن، انبار نفت و سلامت راه اندازی خواهند شد و با بهره برداری از آن ها بیش از 90 درصد افزایش سرانه در این بخش خواهیم داشت.

وی یادآور شد: در حال حاضر سازمان میادین در حال تهیه نقشه‌های معماری و انتخاب پیمانکار برای دو میدان میوه و تره بار است و طبق برنامه‌ریزی انجام شده تا پایان سال 1399  این پنج بازار آماده بهره برداری می‌شوند که مجموع بازارهای میوه و تره‌بار فعال در بخش مرکزی شهر تهران به تعداد 11 بازار می‌رسد.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول