اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  لرستان

ادامه‌ تعطیلی اماکن ورزشی در لرستان/ لغو تمامی میزبانی‌ها تا عادی شدن شرایط

مدیرکل ورزش و جوانان لرستان بر لغو تمامی میزبانی‌های ورزشی تا پایان یافتن شرایط حاد کرونا در استان تاکید کرد و گفت: ادامه بخش عمده فعالیت‌ها منوط به عادی شدن شرایط است.

ادامه‌ تعطیلی اماکن ورزشی در لرستان/ لغو تمامی میزبانی‌ها تا عادی شدن شرایط

سید علی کریمی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در خرم‌آباد، با اشاره به تعطیلی تمامی فعالیت‌های ورزشی در سراسر لرستان، اظهار کرد: با توجه به وضعیت قرمز شیوع کرونا در استان، فعالیت‌های ورزشی تا اطلاع ثانوی تعطیل است.

وی خاطرنشان کرد: بازگشایی اماکن ورزشی در حال حاضر تحت‌ تاثیر کرونا قرار گرفته و هفته آینده در خصوص فعالیت مجدد این مراکز تصمیم‌گیری خواهد شد.

مدیرکل ورزش و جوانان لرستان با بیان اینکه در برخی رشته‌های انفرادی با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی قادر به انجام فعالیت هستند، افزود: با این وجود به دلیل شرایط حاد کرونا در اغلب نقاط استان، فعالیت این مراکز نیز همچنان متوقف است.

کریمی بیان داشت: بازدیدها و نظارت‌های مستمر از مراکز و اماکن ورزشی از سوی اکیپ‌هایی برقرار است، ضمن اینکه تاکنون چندین واحد متخلف پلمب شده‌اند.

وی از بازسازی کامل اماکن ورزشی آسیب‌دیده از سیل در پلدختر خبر و ادامه داد: بر اساس برنامه زمان‌بندی‌ شده، بازسازی مکان‌های ورزشی سیل‌زده پلدختر تا پایان تیرماه امسال به اتمام خواهد رسید.

مدیرکل ورزش و جوانان لرستان همچنین به لغو تمامی میزبانی‌های ورزشی تا پایان یافتن شرایط حاد کرونا در استان اشاره و ادامه بخش عمده فعالیت‌ها را منوط به عادی شدن شرایط عنوان کرد.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول