اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  گلستان

مطالعه دقیق کتاب «بچه‌های حاج قاسم» را به همه توصیه می‌کنم/ سردار معروفی دیدگاهی فراسرزمینی، فرا حزبی و فرا جناحی داشت

استاندار گلستان گفت: یکی از ارزشمندترین اقدامات سردار معروفی فرمانده سابق سپاه نینوا گلستان و فرمانده فعلی ثارالله کرمان انتشار کتاب«بچه‌های حاج قاسم» بود که مطالعه دقیق آن را به همه توصیه می‌کنم.

مطالعه دقیق کتاب «بچه‌های حاج قاسم» را به همه توصیه می‌کنم/ سردار معروفی دیدگاهی فراسرزمینی، فرا حزبی و فرا جناحی داشت

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، هادی حق شناس ظهر امروز در مراسم تکریم سردار معروفی فرمانده سابق سپاه نینوا استان گلستان اظهار کرد: شاید امروز مصداق بیت «صد شکر این آمد و صد حیف که آن رفت» باشد.

وی تصریح کرد: هریک از ما مدتی مسئولیتی را به دوش می‌کشیم و بعد از گذشت زمان آن را به اتمام می‌رسانیم اما مهم است ببینیم بعد از ما منشی ماندگار به جای گذاشته‌ایم یا نه.

استاندار گلستان با بیان اینکه سردار معروفی با خدمات فراوانی که در این مدت داشتند منشی ماندگار و خاطراتی به یادماندنی رقم زدند،‌ گفت: جغرافیای فکری ایشان یک جغرافیای محدود سرزمینی نبود ایشان دیدگاهی فراسرزمینی، فرا حزبی و فرا جناحی داشتند که نشان می‌داد ایشان واقعا از بچه‌های شهید حاج قاسم سلیمانی‌اند.

 

وی خاطرنشان کرد: خدمات سردار معروفی در عرصه انقلاب، دفاع مقدس و تبیین نقش امام خمینی (ره)، مقام معظم رهبری (مدظله العالی) و سردار دل‌ها سپهبد شهید سلیمانی ماندگار شده است.

حق‌شناس اضافه کرد: یکی از عناصر تاثیرگذار در حضور 57 درصدی مردم قدرشناس استان در پای صندوق‌های رای، تعامل و قدرت جاذبه سردار معروفی بود.

استاندار گلستان ادامه داد: بی‌تردید اقدامات ایشان در طول سال‌های پس از انقلاب بسیار زیاد است اما یکی از ارزشمندترین اقدامات ایشان انتشار کتاب«بچه‌های حاج قاسم» بود که مطالعه دقیق آن را به همه توصیه می‌کنم.

وی یادآور شد: این کتاب در واقع روایتی درست از زندگی جوانان و نوجوانان دهه 1340 است که طعم سختی‌ها، مشکلات و جنگ بدون امکانات را چشیده بودند و حاوی نکات ظریفی است.

حق‌شناس خاطرنشان کرد: این کتاب روایت زندگی مردم و بیان مظلومیت جوانان آن دوره است.

استاندار گلستان دوران مسئولیت را امری گذرا دانست و گفت: سیره و سبکی که مسوولان پس از دوران مسئولیت به یادگار می‌گذارند مهم است و اقدامات و سبک فعالیت سردار معرفی در طول 21 ماه حضور در جایگاه فرماندهی سپاه نینوا استان یادگاری برای همه محسوب می‌شود.

حق‌شناس یادآور شد: تردیدی نیست که اقدامات سردار معروفی با حضور سردار ملک شاهکویی ادامه خواهد یافت و سپاه نینوای استان گلستان همچون گذشته در دفاع از آرمان نظام مقدس جمهوری اسلامی به فعالیت خود ادامه خواهد داد.

لازم به ذکر است در این مراسم با حضور دکتر حق شناس استاندار گلستان از خدمات سردار حسین معروفی فرمانده فعلی سپاه ثارالله استان کرمان و فرمانده پیشین سپاه نینوای گلستان تقدیر شد.

انتهای پیام/2307/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول