اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

هنر و رسانه  /  سینما و تئاتر

فروش ۲۰۰ میلیونی «تیغ و ترمه» در اکران آنلاین/ گلایه تهیه‌کننده از قاچاق فیلم

فیلم سینمایی «تیغ و ترمه» به کارگردانی کیومرث پوراحمد تاکنون حدود ۲۰۰ میلیون تومان در اکران آنلاین بلیت‌فروشی داشته است.

فروش ۲۰۰ میلیونی «تیغ و ترمه» در اکران آنلاین/ گلایه تهیه‌کننده از قاچاق فیلم

به گزارش خبرنگار سینمایی خبرگزاری فارس، فیلم سینمایی «تیغ و ترمه» به کارگردانی کیومرث پوراحمد و تهیه‌کنندگی علی قائم‌مقامی که از دوشنبه  ۵ خردادماه اکرانش را در سامانه‌های VOD آغاز کرد، با گذشت ۶ روز به فروش ۲۰۰ میلیون تومانی دست یافته است.

این در حالی است که «تیغ و ترمه» بلافاصله در فضای مجازی قاچاق شد و انتشار نسخه‌های غیرقانونی این فیلم، گلایه تهیه‌کننده‌اش را در پی داشته است. او به فارس گفت: نسخه‌های قاچاق فیلم‌ها معمولاً از فردای اکران آنلاین در کانال‌های تلگرامی و سایت‌های اینترنتی منتشر می‌شوند و اراده‌ جدی برای مقابله با قاچاق فیلم‌ها وجود ندارد.

کیومرث پوراحمد هم با انتشار ویدئویی خطاب به مردم گفته است: از شما می‌خواهم به حرمت سینما و فرهنگ با این دزدی فرهنگی همراه نشوید و نه فقط «تیغ و ترمه» بلکه همه فیلم‌هایی را که اکران آنلاین دارند، از طریق سایت‌های رسمی نمایش فیلم‌ها ببینید و نه سایت‌های غیر رسمی.

نزدیک به ۵۰ روز از اکران فیلم «خروج» به عنوان اولین فیلم به نمایش در آمده در اکران آنلاین می‌گذرد و تا کنون ۷ فیلم در سامانه های وی او دی اکران خود را آغاز کرده‌اند که بلااستثناء نسخه غیرقانونی آن‌ها در فضای مجازی منتشر شده است.

به گزارش فارس، «تیغ و ترمه» پس از نقدهایی که در جشنواره سی و هفتم فیلم فجر به آن وارد شد،‌ مجدداً تدوین شد و اکنون نسخه کوتاه‌تر و مناسب‌تری برای اکران آماده شده است. این فیلم به کارگردانی کیومرث پوراحمد، اقتباسی از رمان «کی از این چرخ فلک پیاده می‌شوم» نوشته گلرنگ رنجبر است.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول