اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  همدان

۸۶۲/شهید رضا شریفی: راه امام همان راه رستگاری است

شهید رضا شریفی در وصیت‌نامه خود آورده است:‌ اطاعت از امام زمان همان اطاعت از صاحب امر بوده و اطاعت از رسول و خداست، براى رستگارى، راه امام را بروید و امام خمینى را تنها نگذارید.

۸۶۲/شهید رضا شریفی: راه امام همان راه رستگاری است

 به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، «شهید»؛ شاهد شهود عرفانی شد و نقش هرچه خوبی را در چهارفصل گیتی نمایان کرد و چشم ستارگان آسمان را روشن، ققنوس هشت جنت که هفت آسمان را مجذوب خود کرده است، همان عاشقی که در وادی مقدس عاشقی، پر پرواز گشود و فرشتگان را نوازشگر روح نابش کرد.

می‌خواهیم هر روز را با نامی و یادی از این ستاره‌ها،‌ شب کنیم و کار را با تبرک و مدد از این عارفان عاشق آغاز؛ باشد که ادای دینی باشد بر آن همه رشادت، شهامت، مجاهدت و شجاعت... «برگ سبزی، تحفه درویش»، «تا چه قبول افتد و چه در نظر آید».

تبرک لحظاتمان با شهید رضا شریفى:

بسم الله الرحمن الرحیم

سلام بر مهدى صاحب زمان(عج) منجى و منتظر انسانها، سلام بر نایب بر حقش ابراهیم زمان بت شکن قرن ابر مرد تاریخ رهبر کبیر انقلاب اسلامى، سلام بر تمام رزمندگان جبهه‌هاى جنگ کربلاى ایران، سلام بر خانواده‌هاى صابر و شهیدپرور و مجاهدپرور و درود بر تمامى شهداى اسلام از صدر اسلام تا به حال و تبریک و تسلیت بر تمامى خانواده‌هاى شهدا.

سلام ، سلامى گرم از میان دود و آتش، سلامى گرم از میان غرش توپ و تانک، سلامى گرم از میان ترکش خمپاره‌ها، سلامى گرم و پر محبت از میان قلب‌هاى پاک و صاف و صادق و جان‌هاى برکف جوانان و رزمندگان.

سلام بر شما مردم همیشه در صحنه، سلام بر مردم همیشه بیدار و هوشیار و خنثى‌کننده نیرنگ منافقان و کفار و مشرکین. درود بر مردم همیشه به یاد خدا و مردم همیشه به یاد رزمندگان جبهه‌هاى جنگ حق علیه باطل.

خداوند به شما عمرى طولانى و صبرى حسن‌وار عطا فرماید که از غذاى خود می‌برید و به رزمندگان مى‌بخشید که این خود از نشانه‌هاى مومنان است.

من به عنوان رزمنده نمى‌توانم بخشش و ایثار شما مردم را در حق رزمندگان جبران کنم؛ اى خدا من را نزد امام مهدى صاحب‌الزمان(عج) و نایب بر حقش امام خمینى و این مردم فداکار و با ایثار روسیاه مگردان. اى خدا دیگر بیش از این خجالتم مده؛ من را مقابل پیرزنی که هشت عدد تخم مرغ خانه‌اش را براى رزمندگان جبهه فرستاده بود خجل مکن. انشاءالله به زودى ما رزمندگان جبران این فداکارى‌ها و ایثارهاى مردم با ایمان را بکنیم.

اى مردم همیشه در صحنه، اى دوستان و آشنایان و اى خانواده خوبم این را بدانید من آگاهانه و با اختیار به خدمت سپاه درآمدم و بازهم خودم داوطلبانه به جنگ رفتم و این مطالب براى تکبر و غرور و منیت بازى نیست بلکه براى این است که شنیده بودم یک عده افراد مال پرست شایعه‌پراکنى می‌کردند و باز هم مى کنند که این جوانها را به زور به جنگ میبرند و وقتى که من در اینجا گناهانم کم می‌شود و یا به لقاءالله مى‌رسم اگر سعادت داشته باشم  پس چرا به زور بیایم و یا از اینجا فرار کنم چه جایى از اینجا بهتر.

و این را همه بدانید که من به جنگ نیامده‌ام بخاطر غرور و تکبر و نه بخاطر ترس از آتش دوزخ و نه بخاطر راحت و خوب بودن بهشت و نه بخاطر شهید شدن که این همه طرز فکر شرک است من فقط به خاطر رضاى خدا آمده ام به جنگ و همین و بس.

اى مردم اى دوستان و اى آشنایان و اى خانواده خوبم، اطاعت از امام زمان همان اطاعت از صاحب امر اطاعت از رسول و خداست و براى رستگارى، راه امام را بروید و امام خمینى را تنها نگذارید.

هر یک از شما باید مطهرى و مفتح و بهشتى و خامنه‌اى براى امام باشید. به نصیحت‌هاى او به پند و اندرزهاى او گوش بدهید و همان که امام فرمودند اى جوانان عزیز اى برادران و خواهران گرامى که فریب یک عده آمریکایى و فرانسوى را خورده‌اید و گوش به حرف کسانى مى‌دادید که دم از مقاومت می‌زدند ولى در اولین فرصت فرار کردند بیایید تو را بخدا تو را به خون شهدا قسمتان مى‌دهم بیایید برگردید و توبه کنید و به آغوش مردم برگردید وگرنه شماها در مقابل مردم قطره‌اى در برابر دریا هستید و مردم همان کارى که با شاه کردند با شما هم مى‌کنند.

اى پدر و مادر خوبم شما خیلى براى من زحمت کشیده‌اید بنده شما را خیلى رنج داده‌ام شما برایم آرزوى عاقبت بخیرى را مى‌کردید پس بدانید که زحمات شما در مورد من و براى من به هدر نرفته است و نخواهد رفت و این را بدانید هیچ عاقبت بخیرى بالاتر از شهادت نیست فقط حلالم کنید و براى شهادتم گریه نکنید بلکه گریه کنید که شاید خدا از گناهان قبلی‌ام بگذرد. امام را فراموش نکنید همیشه به یاد خدا و به فکر مستضعفین باشید.  

انتهای پیام/89001/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول