اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  هرمزگان

ناکامی قاچاقچیان در انتقال 995 کیلو مواد مخدر در هرمزگان

با هوشیاری و سرعت عمل پلیس هرمزگان در 48 ساعت گذشته 995 کیلو انواع مواد مخدر از قاچاقچیان کشف و 10 سوداگر مرگ شناسایی و دستگیر شدند.

ناکامی قاچاقچیان در انتقال 995 کیلو مواد مخدر در هرمزگان

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، فرمانده انتظامی استان هرمزگان گفت: مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان در راستای ارتقاء امنیت عمومی و اجتماعی مقابله با قاچاق موادمخدر و برخورد جدی با سوداگران مرگ، با پیگیری های شبانه روزی، اقدامات اطلاعاتی و اشرافیت کامل بر محورهای مواصلاتی فرعی و اصلی استان در 48 ساعت گذشته موفق شدند، 8 دستگاه خودرو حامل موادمخدر را شناسایی و در عملیات های ضربتی توقیف کنند.

سردار "غلامرضا جعفری" افزود: در بازرسی دقیق از خودروها 761 کیلو و 654 گرم تریاک، 231 کیلو و 870 گرم حشیش ، 1 کیلو و 368گرم سایر مواد جمعا یک 994کیلو و 881 گرم انواع مواد افیونی کشف و ضبط و در این رابطه 10 نفر از قاچاقچیان مواد مخدر و سوداگران مرگ دستگیر و با تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شدند.

وی اظهار داشت: این مقدار مواد با تلاش شبانه روزی پلیس مبارزه با مواد مخدر استان و همکاری ماموران انتظامی شهرستان های بندرعباس،میناب، بستک، حاجی آباد، بندر خمیر و رودان کشف شده است.

انتهای پیام/3264/ر

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول