اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان رضوی

گردش مالی در بخش کشاورزی خلیل‌آباد 8 هزار میلیارد ریال است

سرپرست بانک کشاورزی خراسان رضوی گفت: گردش مالی در بخش کشاورزی خلیل‌آباد 8 هزار میلیارد ریال است، چنانچه 50 درصد این رقم هم در گردش مالی شعبه بانک کشاورزی خلیل‌آباد قرار گیرد، ما می‌توانیم بیش از این در این عرصه کمک‌رسان کشاورزان در این شهرستان باشیم.

گردش مالی در بخش کشاورزی خلیل‌آباد 8 هزار میلیارد ریال است

به گزارش خبرگزاری فارس از خلیل‌آباد،  علی دشت‌بیاضی عصر امروز در جلسه کارگروه اشتغال و سرمایه‌گذاری خلیل‌آباد که در فرمانداری این شهرستان برگار شد، اظهار کرد:  خلیل‌آباد با داشتن 12 هزار بهره‌بردار کشاورزی دارای یک ظرفیت است، بنابراین، ما به عنوان متولی کمک به بخش کشاورزی در خراسان رضوی، انتظار بیشتری را از این شهرستان داریم.

سرپرست بانک کشاورزی خراسان رضوی بیان کرد:گردش مالی در بخش کشاورزی خلیل‌آباد 8 هار میلیارد ریال است، چنانچه 50 درصد این رقم هم در گردش مالی شعبه بانک کشاورزی خلیل‌آباد قرار گیرد،  ما می‌توانیم بیش از این در این عرصه کمک‌رسان کشاورزان در این شهرستان باشیم.

وی با بیان اینکه 90 درصد منابع مالی بانک کشاورزی باید در اختیار کشاورزان باشد، ادامه داد: در حال حاضر درجه شعبه خلیل‌آباد پایین است که در صورت مشارکت بیشتر کشاورزان، شاهد ارتقای درجه این شعبه می‌شویم، با ارتقای درجه شعبه، افزایش نیرو، کارشناس و ارزیاب هم افزایش می‌یابد.

دشت‌بیاضی از تغییر و تحول تعدادی از پرسنل شعبات در خراسان رضوی، کاشمر و خلیل‌آباد تا 10 رور آینده خبر داد و گفت: سلامت کاری برای ما در داخل شعبات  بانک دارای ارزش بوده و کیفیت کار ارزشمندترین خواسته ما از نیروهای بانکی در سطح این سرپرستی است.

سرپرست بانک کشاورزی در خراسان رضوی یادآور شد: شاخص ریسک‌پذیری اعتباری در شعبه بانک کشاورزی در خلیل‌آباد  درحال حاضر 19.5 درصد است که باید این رقم حدود 5 درصد باشد، بنابراین، در حال حاضر این شعبه 435 میلیارد ریال مطالبات مانده دارد که باید مورد توجه قرار گیرد.

وی با بیان اینکه هرچه  منابع داخلی بانک افزایش پیدا کند خدمات بانک هم بیشتر می‌شود، افزود: بدهکاران باید با تعیین تکلیف بدهی خود که همکاری لازم را در تقسیط معوقه و نیز بخشودگی جرائم  آنها اعمال می‌شود، زمینه فعالیت بیشتر را به  همکاران بانکی در بانک کشاورزی فراهم کنند.

دشت بیاضی مطالبات مشکوک را در بانک کشاورزی بالا ذکر کرد و افزود: ظرفیت برای توسعه برای جذب سرمایه از اهداف ما است.

سرپرست بانک کشاورزی در خراسان رضوی با اشاره به کمک بانک کشاورزی به عنوان متولی مالی بخش کشاورزی به همگرایی  و همکاری با سرمایه‌گذاران، تصریح کرد: با توجه به اینکه  پرونده تسهیلات توسعه روستایی دیگر بسته شده، اکنون اعتبارات تبصره 18 و منابع داخلی است که در سال گذشته بیش از 50 درصد تسهیلات روستایی به میزان 95 درصد توسط این بانک پرداخت شده و از این حیث رتبه اول را در بین سرپرستی‌های بانک در کشور داریم.

وی از پیگیری‌های این سرپرستی در جذب تسهیلات برای بخش کشاورزی از تهران خبر داد و گفت: درحال حاضر مبلغ 22 هزار میلیارد ریال طرح برای تصویب به تهران ارسال کرده‌ایم که بیشتر این تسهیلات در بخش گلخانه‌ها برای شهرستان‌های خراسان رضوی است، با مصوب شدن این طرح‌ها تحولی در بخش گلخانه در این استان ایجاد می‌شود.

دشت بیاضی با اشاره به همکاری بانک کشاورزی با بهره‌برداران بخش کشاورزی، اضافه کرد: تمام سعی و تلاش همکاران این سرپرستی جذب تسهیلات مانده در حوزه کشاورزی است که بعضا مشکوک الوصول شده، خراسان رضوی جایگاهی مناسبی در اخذ مطالبات ندارد وخواستار همکاری بهره‌برداران کشاورزی و مدیریت جهاد کشاورزی بر همکاری بیشتر در پرداخت  اقساط  تسهیلات گرفته شده، هستیم.

سرپرست بانک کشاورزی در خراسان رضوی بخشودگی جرائم، دیرکردها و تمدید تسهیلات را از جمله امتیازات بانک به مشتریان نام برد.

انتهای پیام/ 70050

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول