اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کهگیلویه و بویراحمد

حضور شبانه استاندار کهگیلویه و بویراحمد در منطقه خاییز/آتش همچنان از بهبهان زبانه می‌کشد+تصاویر

استاندار کهگیلویه و بویراحمد در منطقه خاییز به صورت شبانه حضور پیدا کرد.

حضور شبانه استاندار کهگیلویه و بویراحمد در منطقه خاییز/آتش همچنان از بهبهان زبانه می‌کشد+تصاویر

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج  استاندار کهگیلویه و بویراحمد در حاشیه بازدید شبانه و حضور در روستای آب کاسه از آمادگی همه دستگاههای امدادی و خدمات رسان و همه امکانات و تجهیزات استان برای مهار آتش در کوه خاییز و دیل خبر داد.

وی افزود: همه امکانات استانی را برای مهار گسیل کردیم.

استاندار از رایزنی با مقامات ملی و اعلام حساسیت موضوع خبر داد و گفت: همچنان به صورت مستمر و‌ مکرر با مقامات کشوری و لشکری در تماسیم.

استاندار که به همراه معاون هماهنگی امور عمرانی طی سه روز اخیر برای پنجمین بار در منطقه آتش سوزی حضور پیدا کرد گفت: هم اکنون آتش در بخش و حوزه استحفاظی استان کهگیلویه و بویراحمد کنترل شده و همچنان نیروهای امدادی ترابری، کوهنوردان و تیمهای تخصصی حضور دارند.

وی گفت: از دیشب آتش در ارتفاعات خاییز مشرف بر روستای آب کاسه در شهرستان کهگیلویه مهار شده بود که از ساعت ۱۲ بامداد مجدد آتش از سمت بهبهان زبانه کشید و وارد محدوده استان شده است.

 کلانتری خاطرنشان کرد: هم اکنون نیروها به صورت آماده باش در منطقه حضور دارند و تا اتمام و مهار کامل آتش به صورت آماده باش هستند.

استاندار در این بازدید از همه نیروهای مردمی، امدادی، نیرو های نظامی و انتظامی، سپاه و بسیج ،هلال احمر ،محیط زیست ،منابع طبیعی ،سازمانهای مردم نهاد ،کوهنوردان، مردم محلی و اقشار مختلف مردم که به کمک شتافتند و در مهار و کنترل آتش کمک کردند قدردانی کرد.

 

انتهای پیام/82009

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول