اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی  /  مجلس

مجلس برای خارج کردن دولتمردان از اقتصاد تمام تلاش خود رابه کار می‌گیرد

نماینده مردم تبریز در مجلس گفت: مجلس یازدهم تمام تلاش و توان خود را برای خارج کردن دولتمردان از عرصه اقتصادی کشور به کار می‌گیرد و از تمام ظرفیت‌ها برای بهبود شرایط اقتصادی کشور استفاده خواهد کرد.

مجلس برای خارج کردن دولتمردان از اقتصاد تمام تلاش خود رابه کار می‌گیرد

احمد علیرضا بیگی نماینده مردم تبریز در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، گفت: مجلس یازدهم تمام تلاش و توان خود را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ برای خارج کردن دولت و دولتمردان از امور اقتصادی کشور به کار می‌گیرد و امیدواریم که با لطف خداوند متعال در این امر موفق باشد.

وی افزود: ما در مجلس یازدهم به دنبال مردمی کردن اقتصاد هستیم و معتقدیم که دولت تنها در حد یک داور باید در این عرصه فعالیت کند.

نماینده مردم تبریز در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: اگر امروز این فاجعه در مورد خودروی پراید اتفاق افتاده به خاطر این است که دولت خودروساز است و در حوزه اقتصاد وارد شده است.

علیرضا بیگی خاطرنشان کرد: اقتصاد کشور باید مردمی شود و توسط مردم و در قالب تعاونی‌ها ما شاهد فعالیت‌های اقتصادی در کشور باشیم.

وی در پایان گفت: ما در مجلس یازدهم درصدد هستیم جلوی تاراج بیت المال را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ بگیریم و اموال به تاراج رفته مردم را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ بازگردانیم.

انتهای پیام/‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول