اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

هنر و رسانه  /  رسانه

روزنامه «پیروزی» تغییر نام داد/ بگلری: هواداران برایمان اولویت داشتند

مدیر مسئول روزنامه پیروزی گفت: ما روزنامه هواداری بودیم و هوادارانمان مدام پیام می دادند که نام روزنامه را تغییر دهید. می گفتند نام پیروزی در یک مقطعی اسم باشگاه بوده و بعد این نام به پرسپولیس تغییر کرد.

روزنامه «پیروزی» تغییر نام داد/ بگلری: هواداران برایمان اولویت داشتند

«مهدی بگلری» مدیر مسئول روزنامه پیروزی، در گفت‌وگو با خبرنگار رسانه خبرگزاری فارس، با اشاره به تغییر نام این روزنامه به «هواداران پرسپولیس» گفت: از ۶ خرداد ماه این روزنامه تغییر نام داده است.

وی درباره چرایی این تغییر نام نیز بیان داشت: ما روزنامه هواداری بودیم و هوادارانمان مدام پیام می دادند و کامنت می گذاشتند که نام روزنامه را تغییر دهید. می گفتند نام پیروزی در یک مقطعی اسم باشگاه بوده و بعد به پرسپولیس تغییر کرد و شما هم به عنوان روزنامه هواداری نام روزنامه تان را عوض کنید و ما هم درخواست تغییر نام روزنامه را به معاونت مطبوعاتی دادیم و چند ماهی طول کشید تا هیئت نظارت با درخواست ما موافقت کرد و روزنامه عنوانش «هواداران پرسپولیس» شد.

بگلری در ادامه نیز گفت: هشتاد درصد از محتوای روزنامه ما هواداری پرسپولیس است و بیست درصد باقی مانده مرتبط با ورزش های دیگر است.

وی درباره تغییر پرسنل این روزنامه نیز عنوان داشت: البته که در همه رسانه ها پرسنل در حال رفت و آمد هستند اما به لحاظ سیاست گذاری و شاکله روزنامه به همان شکل قدیم هستیم ولی خب در این بین خیلی از دوستان می آیند و می روند و ماهیت رسانه ها به این شکل است که کسی بازنشسته نمی شود.  

بگلری با بیان اینکه نام هر رسانه ای هویت آن است، ادامه داد: به قولی این تصمیم جسورانه ای بود و با هر کدام از استادهایی که در حوزه های برندینگ، مدیریت و فروش کار می کردند صحبت کردم تقریبا همگی مخالف بودند و معتقد بودند که این کار به برند ۲۳ ساله پیروزی ضربه می زند.

وی ادامه داد: آنها اعتقاد داشتند که شما ۲۳ سال تلاش کردید تا این نام را برند و معروف کردید و یک طورهایی همه  مردم نام پیروزی را مترادف با پرسپولیس می دانستند اما به هر ترتیب هر رسانه ای برای مخاطبش تولید محتوا می کند و از آنجایی که مخاطبین ما اصرار بسیاری روی این موضوع داشتند، ما هم این ریسک را کردیم.

این مدیر مسئول با اشاره به بازخوردهایی که از این تغییر اسم گرفته اند نیز گفت: البته این ریسکی که کردیم خیلی خوب جواب داد و همه از آن استقبال کردند البته تا زمانی که آمار فروش شهرستان ها به دستمان برسد زمانی طول می کشد اما در تهران تا جایی که پرس و جو کردیم میزان فروشمان به نسبت سابق تغییری نکرده است.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول