اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

فرهنگ  /  حماسه و مقاومت

تصاویر/ شهیدی که از عکس انداختن با «حاج قاسم» سیر نمی‌شد

همسر شهید گفت: مصطفی علاقه خیلی خیلی زیادی به سردار سلیمانی داشت. چندین بار سعی کرده بود با حاج قاسم عکس بیندازد. هر وقت هم برایم می فرستاد به خنده می گفتم هر کسی با سردار عکس بگیرد شهید می شودها.

تصاویر/ شهیدی که از عکس انداختن با «حاج قاسم» سیر نمی‌شد

به گزارش گروه حماسه و مقاومت خبرگزاری فارس، مدافع حرم مصطفی زال نژاد از فرماندهانی بود که در سوریه کارهای مربوط به مخابرات را در جنگ بر عهده داشت. مصطفی که تحصیلاتش هم مهندسی الکترونیک بود در حرفه اش بسیار خبره بود طوری که تا 100 متری تکفیری ها هم پیش می رفت و کاری که از او می خواستند انجام می داد.  

شهید زال نژاد به گفته خانواده اش علاقه بسیاری به سردار سلیمانی داشت و از عکس انداختن با او سیر نمی شد. همسرش می گوید: «علاقه خیلی خیلی زیادی به سردار سلیمانی داشت. چندین بار سعی کرده بود با حاج قاسم عکس بیندازد. هر وقت هم برایم می فرستاد به خنده می گفتم هر کسی با سردار عکس بگیرد شهید می شودها.»

سرانجام این شهید عزیز در 25 بهمن سال 95 در منطقه درعا سوریه به شهادت رسید و دو فرزند به نام های زهرا و طاها از او به یادگار مانده است. 


شهید زال نژاد در کنار شهید مهدی نعمایی


 

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول