اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  البرز

ویژه برنامه‌های رحلت امام (ره) در صدا و سیمای البرز

ویژه برنامه‌های صداو سیمای مرکز البرز برای بزرگداشت و نکوداشت سالروز رحلت حضرت امام خمینی (ره) و قیام پانزدهم خرداد اعلام شد.

ویژه برنامه‌های رحلت امام (ره) در صدا و سیمای البرز

به گزارش خبرگزاری فارس در کرج، ماه نشین عنوان ویژه برنامه‌ای است که به صورت زنده و مستقیم در روزهای ۱۴ و ۱۵ خرداد از سیمای البرز پخش خواهد شد.

بازگویی خاطرات مردمی از سوگ و هجران بنیانگذار انقلاب اسلامی، ارتباط رسانه‌ای با محل تولد و مرقد مطهر امام (ره)، تبیین نقش بی بدیل رهبر معظم انقلاب در هدایت کشور و حفظ آرمان‌های انقلاب پس از امام (ره)، همچنین نقش انقلابیون کرج در شکل گیری وقایع انقلاب و حوادث مرتبط با ۱۵خرداد ماه از بخش‌ها و اهداف این برنامه است.

ماه نشین به مدت ۵۰ دقیقه ساعت ۲۲ از شبکه استانی و شبکه شما پخش خواهد شد.

همچنین برنامه‌‍های رادیویی نیز تحت عنوان بر بلندای تاریخ ویژه برنامه‌ای است که به مناسبت سالروز رحلت امام خمینی (ره) به روی آنتن خواهد رفت، در این برنامه با حضور کارشناسان برجسته استانی زندگی امام در دوران حیات شریفشان در ابعاد مختلف بررسی می‌شود.

بر بلندای تاریخ به مدت ۱۲۰ دقیقه و به صورت زنده و مستقیم پخش خواهد شد .مهدی رجبی تهیه کنندگی و محسن گل زاده گویندگی برنامه را به عهده دارند.

فرزند آفتاب نیز عنوان برنامه‌ای است که با رویکرد بزرگداشت و نکو داست سالروز رحلت امام (ره) تهیه و تولید شده است ،بررسی ابعاد شخصیتی ،معرفتی، عرفانی و سیاسی امام از بخش های این برنامه است.فرزند آفتاب به مدت ۳۰ دقیقه در روز ۱۴ خرداد از صدای مرکز البرز پخش خواهد شد.

بهناز بزرگمهر تهیه کننده و هاله خواجه نصیر گوینده برنامه است.

انتهای پیام/ج

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول