اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  زنجان

هشدار پلیس فتای زنجان به متقاضیان ثبت‌نام خودرو

رئیس پلیس فتای استان زنجان از ترفند جدید کلاهبرداران برای ثبت نام خودرو خبر داد.

هشدار پلیس فتای زنجان به متقاضیان ثبت‌نام خودرو

محمدعلی آدینه‌لو امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: با عنایت به پیش ثبت‌نام شرکت‌های خودرو سازی داخلی برای فروش خودرو، افراد فرصت طلب با استفاده از فرصت پیش‌آمده، با ترفندهای مختلف اقدام به کلاهبرداری از شهروندان می‌‌کنند.
رئیس پلیس فتای استان زنجان افزود: اخیرا کلاهبرداران به بهانه تسهیل در روند خرید قطعی و تحویل فوری خودرو بدون ثبت‌نام، با ارسال پیامک، تماس تلفنی و یا تبلیغات گسترده در شبکه‌های اجتماعی در قبال دریافت مبالغی بابت پیش پرداخت، اقدام به کلاهبرداری از شهروندان می‌کنند.
وی از شهروندان درخواست کرد برای اطلاع از زمان و نحوه فروش خودرو به سایت اصلی شرکت‌های خودرو سازی اعلام شده مراجعه و در صورت مشاهده موارد مشکوک، مراتب را از طریق 110 یا سایت پلیس فتا به آدرس www.cyberpolice.ir گزارش کنند.

آدینه‌لو از افزایش جرائم فضای مجازی در استان خبر داد و گفت: پایین بودن آگاهی کاربران باعث سوءاستفاده افراد فرصت طلب در فضای مجازی شده است، از این رو جرائم مالی و کلاهبرداری از افراد از جرائم شایع در فضای مجازی است.

رئیس پلیس فتای استان زنجان از رصد 24 ساعته فضای مجازی برای پیشگیری از تخلفات و برخورد با متخلفان در این بخش خبر داد و  تصریح کرد: پیشگیری از این‌گونه موارد، دقت بالای شهروندان در استفاده از این فضا را می‌طلبد.

انتهای پیام/73005/ق

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول