اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  گلستان

اختصاص ۵۰۰ میلیارد تومان تسهیلات به بیمه‌شدگان آسیب‌دیده از کرونادر گلستان

استاندار گلستان با تاکید بر حمایت‌های دولت از مشاغلی که در زمان شیوع کرونا با مشکلات جدی مواجه شدند, گفت: قریب به ۵۰۰ میلیارد تومان تسهیلات به بیمه‌شدگان آسیب‌دیده از کرونا گلستان اختصاص یافت که شرایط اعطای آن از طریق اداره کل تعاون, کار و رفاه اجتماعی اعلام خواهد شد.

اختصاص ۵۰۰ میلیارد تومان تسهیلات به بیمه‌شدگان آسیب‌دیده از کرونادر گلستان

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری گلستان، هادی حق‌شناس در دویست و نود و دومین جلسه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان اظهار کرد: متاسفانه مشاغل بسیاری در سه ماهه گذشته از شیوع کرونا آسیب دیده‌اند و دولت تدبیر و امید تلاش کرده با اعطای یک میلیون تومان به خانواده‌هایی که یارانه دریافت می‌کنند و یا از طریق طرح کمک مومنانه همراهی لازم را با مردم داشته باشد و اعطای تسهیلات به بیمه‌شدگان آسیب‌دیده از کرونا نیز در همین قالب است.
وی افزود:برخی طرح‌ها در سفر رئیس جمهور به گلستان مصوب شده و منابع اعتباری آن هم تامین شده و تلاش داریم با پرداخت هرچه سریع‌تر تسهیلات این پروژه‌ها عملیات اجرایی آن آغاز شود.
استاندار گلستان یادآور شد:خوشبختانه با همکاری دستگاه‌های اجرایی و بانک‌های استان قریب به ۸۰۰ میلیارد تومان تسهیلات در سال گذشته در قابل کارگروه تسهیل، بازسازی و نوسازی و تبصره ۱۸ به واحدهای تولیدی پرداخت شده است.
حق‌شناس ادامه داد: استان گلستان با پرداخت ۴۷۳ میلیارد تومان به ۱۱۹ واحد رتبه هشتم کشور را در اعطای تسهیلات کارگروه تسهیل را کسب کرده و همچنین در تسهیلات تبصره ۱۸ نیز، گلستان با پرداخت ۱۸۰ میلیارد تومان به ۱۸ طرح رتبه هشتم را کسب کرد.
وی خاطرنشان کرد : در زمینه اعطای تسهیلات به واحدهای تولیدی در قالب بازسازی و نوسازی، استان با پرداخت ۱۲۲ میلیارد تومان به ۴۲ طرح در جایگاه سوم کشور قرار دارد.
لازم به ذکر است در این جلسه مسایل سه واحد تولیدی مورد بررسی قرار گرفت و دستورات لازم به دستگاه‌های اجرایی و بانک‌ها برای رفع مشکلات آنان صادر شد.

انتهای پیام/2307/ق

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول