اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

هنر و رسانه  /  سینما و تئاتر

آمادگی کامل گروه‌های نمایشی تئاتر خیابانی سراسر کشور برای آغاز فعالیت‌ها/منتظر مجوز هستیم

مدیر کانون تخصصی تئاتر خیابانی اداره هنرهای نمایشی از اعلام آمادگی کامل گروه‌های تئاتر خیابانی سراسر کشور برای آغاز فعالیت‌های خود خبر داد و گفت: منتظر مجوزهای لازم ستاد ملی کرونا هستیم.

آمادگی کامل گروه‌های نمایشی تئاتر خیابانی سراسر کشور برای آغاز فعالیت‌ها/منتظر مجوز هستیم

«سامان خلیلیان » مدیر کانون تخصصی تئاتر خیابانی اداره کل هنرهای نمایشی در گفت‌وگو با خبرنگار تئاتر خبرگزاری فارس عنوان کرد:‌هفته گذشته گفتم که چند بسته پیشنهادی برای آغاز فعالیت‌های تئاتری با تئاتر خیابانی در کل کشور به اداره کل هنرهای نمایشی ارائه کردیم که حال منتظر تأیید آنها و مجوز ستاد ملی کرونا برای شروع فعالیت‌ها هستیم.

وی با اشاره به اینکه کارهای نهایی را پس از دریافت مجوز انجام خواهند داد، گت: بهرحال همه چیز منوط به ستاد ملی کرونا است وگرنه ما در سراسر کشور گروه های نمایشی را آماده نگه داشتیم تا استارت کارها را با رعایت پروتکل‌ها بزنند.

خلیلیان با ابراز نگرانی از روند صعودی کرونا در کشور گفت: همه مشاغل اکنون باز شده و فقط سینما و تئاتر باقی مانده اما متأسفانه آمار دیروز نگران کننده بود و دو مرتبه سیر صعودی کرونا را نشان داد که حال نمی‌دانم تکلیف چطور می‌شود شاید هنوز هم زمان برای بازگشایی سالن های فرهنگی لازم باشد.

وی با تأکید بر اینکه راه اندازی تئاتر خیابانی در کشور می‌تواند در شادی آفرینی و سرگرمی مردم موثر باشد، گفت:‌علاوه بر این یک منبع ارتزاق برای هنرمندان کشورمان نیز که این روزها ایام بیکاری را می‌گذارند، محسوب می‌شود.

خلیلیان در پایان تأکید کرد که چند بسته برای آغاز فعالیتهای تئاتر خیابانی به اداره کل هنرهای نمایشی پیشنهاد دادند که با دریافت مجوز سریعا کارها را آغاز می‌کنند، گفت: همه استان‌ها آماده شروع فعالیت‌ها هستند تا ببینیم که در روزهای آتی وضعیت به چه صورت می‌شود.

انتهای پیام/

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول