اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  هرمزگان

تشدید بازرسی و نظارت‌های کرونایی در ادارات هرمزگان

معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری هرمزگان گفت: با توجه به افزایش تعداد مبتلایان به بیماری کرونا در استان ، بازرسی رعایت پروتکل‌های بهداشتی در ادارات استان هرمزگان تشدید می‌شود.

تشدید بازرسی و نظارت‌های کرونایی در ادارات هرمزگان

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، نازنین شیبانی تذرجی در جلسه بررسی وضعیت بیماری کرونا در دستگاههای اجرایی  استان هرمزگان که به دستور استاندار و با توجه به حساسیت کرونا در ادارات استان برگزار شد، عنوان کرد: تمامی دستگاه‌های اجرایی در راستای پیشگیری از ویروس منحوس کرونا تدابیری را در جهت حفظ سرمایه‌های انسانی بیاندیشند و نسبت به رعایت نکات بهداشتی و کنترل سلامت کارمندان اقدامات لازم را انجام دهند. 

وی با تاکید بر رعایت  پروتکل‌های بهداشتی و استفاده از ماسک در ادارات، افزود: تیم‌های بازرسی جهت بررسی رعایت پروتکل‌های بهداشتی در دستگاه‌های اجرایی به تمامی شهرستان‌های استان اعزام و وضعیت آن دستگاه بررسی خواهد شد و اگر مبتلایان یک دستگاه اجرایی بالا باشد و پروتکل‌های بهداشتی در آن دستگاه رعایت نشود، مدیر باید پاسخگو باشد.

شیبانی تذرجی گفت: مسؤولان تمامی دستگاه‌های اجرایی استان موظف هستند که مواد شوینده و ضدعفونی را به حد نیاز تهیه و در دسترس کارکنان و مجموعه خود قرار دهند.

وی افزود: روابط عمومی تمامی دستگاه‌های اجرایی استان باید موضوع اطلاع‌رسانی موارد پیشگیرانه از کرونا ویروس را به صورت جدی دنبال کرده و راه‌های پیشگیری و سایر اقدامات الزام‌آور بهداشت فردی و ارتباطات اداری را بین کارکنان اشاعه دهند.

معاون استاندار هرمزگان اظهار داشت: مدیران با مرخصی هر یک از کارکنان دستگاه‌های اجرایی که علایم بیماری چون تب، آب‌ریزش بینی، سرفه و عطسه و مشکل تنفسی دارند، موافقت و کارکنان مشکوک از حضور در محیط کاری بپرهیزند و تا بهبودی کامل به ادارات مراجعه نکنند.

شیبانی با تاکید بر راه‌اندازی میز خدمت فعال در ادارات استان خاطرنشان کرد: با توجه به توصیه‌های اکید  بهداشتی در شرایط کنونی و ضرورت پیشگیری مناسب از خطر ابتلا به بیماری کرونا و به منظور صیانت از سلامت جامعه، میز خدمت الکترونیکی راه اندازی و متقاضیان دستگاه‌های اجرایی حدالامکان بصورت غیرحضوری درخواست‌های خود را ارائه و پیگیری کنند.

وی در پایان گفت: کمیته  پیشگیری در دستگاه‌های اجرایی ایجاد و گزارشات در این جلسه تا بهبود وضعیت کرونا و رسیدن ادارات به شرایط مطلوب بررسی خواهد شد.

انتهای پیام/3264

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول