اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کردستان

آغاز طرح مبارزه با احتکار خودرو در کردستان

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت کردستان گفت: همزمان با سراسر کشور، طرح مبارزه با احتکار خودرو در استان کردستان به اجرا درآمد.

آغاز طرح مبارزه با احتکار خودرو در کردستان

محمد دره‌وزمی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در سنندج اظهار کرد: با توجه به دستورالعمل‌های صادره جدید و در راستای سیاست‌های وزارت صنعت، معدن و تجارت برای جلوگیری از سوء‌استفاده‌کنندگان از بازار خودرو، همزمان با سراسر کشور، طرح مبارزه با احتکار خودرو در استان کردستان به اجرا درآمد.

وی افزود: در این طرح ویژه نظارتی، حداکثر تلاش بازرسان سازمان صمت کردستان بر مقابله با احتکار و گرانفروشی خودرو متمرکز خواهد شد.

وی تصریح کرد: برای دستیابی بهتر به اهداف این طرح ویژه نظارتی، از توان بازرسی اصناف و بازرسان افتخاری نیز بهره‌گیری خواهد شد.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت کردستان خاطر نشان ساخت: این طرح نظارتی در راستای اجرای عدالت و رسیدن حق به حق‌دار است و در این راستا با هیچ متخلفی مماشات نخواهد شد.

دره‌وزمی گفت: به همین منظور بازرسی‌های هدفمند را بر فعالیت پارکینگ‌ها و مشاورین اتومبیل و سایر بخش‌های مرتبط متمرکز نموده‌ایم.

وی در پایان یادآور شد: شهروندان محترم می‌توانند در صورت مشاهده هرگونه تخلف مراتب را با شماره تلفن 124 و یا با مراجعه به ادارات تابعه در شهرستان‌ها و در مرکز استان به سازمان صنعت، معدن و تجارت مراجعه نموده و موارد تخلف را گزارش نمایند.

انتهای پیام/۲۳۳۰/۷۱

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول