اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کهگیلویه و بویراحمد

امتحانات پیام‌نور کهگیلویه و بویراحمد غیر حضوری شد

به دلیل بیماری کرونا امتحانات پیام‌نور کهگیلویه و بویراحمد غیر حضوری شد.

امتحانات پیام‌نور کهگیلویه و بویراحمد غیر حضوری شد

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج به نقل از روابط عمومی دانشگاه پیام نور استان کهگیلویه و بویراحمد آزمونهای پایان نیمسال جاری دانشگاه پیام نور به دلیل شیوع بیماری کرونا به صورت غیرحضوری برگزار می شود.                                          

 سجادی با عنوان اینکه اولین بار است که آزمونهای پایان نیمسال این دانشگاه از حالت متمرکز و سراسری خارج می شود، افزود: امتحانات پایان نیمسال جاری به صورت غیرمتمرکز و غیرحضوری با محوریت مراکز دانشگاه پیام نور در سراسر کشور و اساتید دروس برگزار می شود.                                              

وی با عنوان اینکه تامین سلامت روانی و جسمی دانشجویان و ایجاد فضایی بی دغدغه و با امنیت خاطر برای برگزاری امتحانات در اولویت قرار دارد، اظهار داشت: دانشگاه پیام  نور در راستای دستورالعمل های  های ستاد ملی مبارزه با کرونا تلاش می کند هماهنگی ها را مطابق تقویم آموزشی انجام دهد تا دانشجویان در زمان مقرر امتحانات خود را بر اساس ارزشیابی های استاد در قالب آزمون الکترونیکی و یا سایر روش های ارزشیابی بگذرانند.                                                                                                         
 سجادی  تاکید کرد: تقویم آموزشی در دانشگاه پیام نور به هیچ عنوان تغییر نخواهد کرد و آزمونها دقیقا مطابق با جدول زمان بندی آزمونها به نحوی که ذکر شد، برگزار می شود.

رئیس دانشگاه پیام نور استان از برگزاری ترم تابستان مطابق با تقویم آموزشی خبر داد و گفت: در صورت ادامه شیوع بیماری و خطر ابتلای دانشجویان ارائه دروس نظری در ترم تابستان نیز به صورت الکترونیکی بوده و دروس عملی به محض اعلام ستاد ملی مبارزه با بیماری کرونا و بدون محدودیت زمانی برای دانشجویان ارائه خواهد شد.

سجادی با عنوان اینکه دانشجویان کلیه اطلاعات آموزشی مربوط به دوره کرونا را میتوانند  از پورتال دانشگاه پیگیری نمایندگفت البته علاوه بر پورتال اطلاع رسانی دانشگاه ومراکز و واحدها از طرق مختلف اطلاع رسانی های لازم به دانشجویان ارجمند واساتید بزرگوار انجام شده است. 

وی در پایان ابراز امیدواری کرد: دانشجویان در کمال آرامش و بی دغدغه به سلامت نیمسال جاری را به پایان برسانند.

انتهای پیام/82009                                                                                                                      

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول