اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  ایلام

محکومیت ۲۲ میلیارد ریالی برای قاچاقچیان ارز در مهران

مدیر کل تعزیرات حکومتی استان ایلام، گفت: چند نفر را که قصد خارج کردن مقداری ارز به کشور عراق را داشتند توسط مامورین اداره اطلاعات شناسایی و این قاچاقچیان ارز با محرز شدن تخلف به 22 میلیارد ریال جریمه نقدی محکوم شدند.

محکومیت ۲۲ میلیارد ریالی برای قاچاقچیان ارز در مهران

علیرضا لطفی مدیر کل تعزیرات حکومتی استان ایلام ظهر امروز در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در ایلام، گفت: در پی رصد اطلاعاتی صورت گرفته، مامورین اداره اطلاعات مهران موفق شدند چند نفر را که قصد خارج کردن مقداری ارز به کشور عراق داشتند شناسایی و دستگیر کنند.

وی افزود: با دستگیری این افراد، تعداد ۸۳ هزار دلار و ۲ میلیون و ۷۰۰ هزار دینار عراقی به ارزش بیش از ۱۱ میلیارد ریال کشف شد. 

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان اظهار کرد: در راستای بررسی‌های بیشتر، این میزان ارز مکشوفه ضبط و پرونده‌ای در این رابطه در تعزیرات حکومتی شهرستان مهران تشکیل شد.

اعتراف به قصد خروج ارز از کشور 

وی یاداور شد: متهمین این پرونده، به‌ صراحت به تخلف خود مبنی بر قصد خروج ارز از کشور اعتراف و اذعان داشته‌اند.

لطفی ادامه داد: با محرز شدن تخلف، شعبه رسیدگی‌ کننده نیز متهمین پرونده را علاوه بر ضبط ارزهای مکشوفه به پرداخت مبلغ ۲۲ میلیارد ریال جریمه نقدی در حق صندوق دولت محکوم کرد.

خروجی مهران از فعال‌ترین مرز‌های رسمی  است که  به سبب نزدیکی به شهر‌های مذهبی کشور عراق این مرز به یکی از مهم‌ترین کانون‌های رفت و آمد زائران به ویژه در اربعین تبدیل کرده است.

انتهای پیام/ 970821

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول