اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  سمنان

سمنان در لیگ برتر کشتی حضور داشته باشد

رئیس سازمان لیگ کشتی گفت: خوش‌بین هستیم که امسال سمنان در لیگ برتر کشتی حضور داشته باشد.

سمنان در لیگ برتر کشتی حضور داشته باشد

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، عبدالمهدی نصیرزاده ظهر امروز در دیدار با معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار سمنان، با اشاره به نگرانی مسؤولان استان سمنان بابت کمبود کشتی‌گیران بومی در لیگ برتر اظهار کرد: سال گذشته در بررسی وضع استان سمنان در کشتی چنین دغدغه‌ای بیان شد که حضور یک تیم از سمنان در لیگ برتر می‌تواند سرآغازی برای گام‌های بعدی باشد و در نهایت موجب پیشرفت کشتی استان شود.

نصیرزاده خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه استاندار سمنان خود از اهالی کشتی به حساب می‌آید، خوش‌بین هستیم که امسال سمنان در لیگ برتر کشتی حضور داشته باشد.

وی افزود: سمنان یکی از استان‌های توانمند صنعتی است که با بهره‌گیری از ظرفیت اسپانسرهای بخش خصوصی در لیگ کشور شرکت کند؛ چراکه داشتن یک نماینده از سمنان در لیگ برتر حق مردم این استان است و قطعاً باعث ایجاد شور نشاط در میان مردم سمنان خواهد شد.

رئیس سازمان لیگ کشتی افزود: با توجه به زیرساخت‌های موجود، استان سمنان می‌تواند میزبانی مسابقات بین‌المللی را بر عهده گیرد.

کشتی سمنان ظرفیت حضور در لیگ برتر را دارد

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار سمنان نیز در این نشست گفت: کشتی این استان ظرفیت حضور در لیگ برتر کشتی کشور را دارد که مستلزم توجه بیشتر به ورزشکاران مستعد در این رشته است.

حبیب‌الله خجسته‌پور بیان کرد: استان سمنان می‌تواند با وجود ورزشکاران و مربیان توانمند در رشته کشتی در لیگ برتر نماینده داشته باشد که این مهم نیازمند توجه به استعدادها در این رشته است.

وی با ابزار خرسندی از عملکرد فدراسیون کشتی در ماه‌های اخیر افزود: اقدامات خوبی در فدراسیون صورت گرفته که امید است در جهت رشد و ارتقای جایگاه کشتی استان سمنان نیز برنامه‌ریزی صورت گرفته و مورد توجه فدراسیون قرار گیرد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار سمنان با بیان اینکه تلاش می‌کنیم زمینه حضور یک تیم را در لیگ برتر کشتی کشور را مهیا سازیم، به مدیرکل ورزش و جوانان استان سمنان مأموریت داد تا هفته آینده برنامه کاملی به همراه پیش‌بینی‌ها هزینه‌ها را در خصوص حضور در لیگ ارائه کند تا برنامه‌ریزی لازم برای حضور در لیگ کشتی و میزبانی از مسابقات بین‌المللی کشتی در آینده تصمیم‌گیری مناسبی صورت گیرد.

انتهای پیام/74002/م/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول