اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  همدان

راه‌اندازی پارک سالمندان و کودکان در تویسرکان

شهردار تویسرکان از راه‌اندازی پارک سالمندان و کودکان در تویسرکان خبر داد و گفت: تکمیل پارک بانوان نیز در دستور کار است.

راه‌اندازی پارک سالمندان و کودکان در تویسرکان

به گزارش خبرگزاری فارس از تویسرکان، احسان پیری بعد از ظهر امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه با بیان اینکه ساخت و ساز پروژه زائرسرا حبقوق نبی(ع) پس از چند ساله که راکد بود، مجدد آغاز شد اظهار کرد: پروژه زائرسرا به بخش خصوصی واگذار شد و حدود ۱۵۰ میلیون تومان برای آن از اعتبارات استانی تخصیص دادیم.

وی با اشاره به انجام جدولگذاری و پیاده‌روسازی در نقاط مختلف شهر به یک نسبت با حدود ۳۰۰ میلیون تومان، از تجهیز پارک کودک شهر با امکانات مورد نیاز خبر داد و تاکید کرد: پارک کودک حدود ۲۰ سال بدون امکانات و تجهیزات بود که مجهز شد.

شهردار تویسرکان با بیان اینکه در آینده نزدیک هم المان این پارک منطبق با بازی‌های بومی شهرستان نصب خواهد شد، در ادامه بزرگترین پروژه در حال احداث را خیابان ۳۰ متری جنب پارک بانوان با هزینه ۹۸۰ میلیون تومان دانست و افزود: با افتتاح این پروژه به طول ۴۵۰ متر و عرض ۳۰ متر یکی از گره‌های ترافیکی سطح شهر باز می‌شود.

وی با بیان اینکه حدود ۳۰ سال المان‌های شهری تویسرکان هیچ تغییری نداشتند برهمین اساس المان میدان آزادی با رعایت نماد سنتی نصب شد خاطرنشان کرد: طرح‌های شهری در کمیته‌هایی در حوزه‌های مختلف با محوریت کمیته برنامه‌ریزی مدیریت شهری با نظر شورای شهر مصوب و اجرا می‌شود.

پیری با اشاره به آسفالت راه دسترسی دانشکده فنی و مهندسی از اعتبارات داخلی شهرداری به عنوان یکی از مطالبات مهم دانشجویان گفت: ۱۵۰ میلیون تومان از اعتبارات استانی برای پروژه راه دسترسی گذاشته شده اما تاکنون تخصیص نیافته است.

وی از نصب شیر هیدارته در ۱۰ نقطه با هدف اطفاء حریق، جدولگذاری انتهای بلوار اشرفی اصفهانی به منظور هدایت آب‌های سطحی و پوشش آسفالت خیابان باهنر خبر داد و افزود: نارضایتی مردم از وضعیت آسفالت خیابان باهنر زیاد بود برهمین اساس با مساعد شدن شرایط آب و هوایی دو لاین با ۵۰۰ میلیون تومان آسفالت‌ریزی شد و لاین سوم این خیابان هم تا هفته آینده انجام خواهیم داد.

شهردار تویسرکان با اشاره به احیای گلخانه شهرداری با هدف صرفه‌جویی اقتصادی و زیباسازی شهر با گل‌های زینتی با انجام حدود یک‌هزار و ۸۰۰ ساعت کاری بیان کرد: روزانه حدود ۵۵ تن زباله از سطح شخر توسط خدمات شهری در دو شیفت جمع‌آوری می‌شود.

وی با بیان اینکه گندزدایی شهر به خاطر شیوع کرونا با ۵۰۰ لیتر مواد ضدعفونی‌کننده در روز شهر توسط پنج اکیپ انجام گرفت اضافه کرد: شهرداری قبل از همه دستگاه‌ها، کار را برای ضدعفونی سطح شهر آغاز کرد و هم‌اکنون نیز کار در برخی از زمان‌ها انجام می‌شود.

پیری مبلغ هزینه شده برای پروژه‌های و برنامه‌های اجرایی شهرداری در مدت حدود ۶ ماهه سال گذشته را بیش از ۴ میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان دانست و با اشاره به اینکه بودجه سال‌جاری هنوز مشخص نشده است اظهار کرد: بنده در خصوص بیت‌المال با کسی رودربایستی ندارم و همه توانم را برای رعایت این مهم به کار می‌گیرم.

وی با اشاره به راه‌اندازی پارک سالمندان در خیابان شهدا «منطقه جولستان»، از تکمیل پارک بانوان تویسرکان خبر داد و تاکید کرد: جلب رضایت مردم در اولویت کاری ما قرار دارد.

در پایان این نشست خبرنگاران از پروژه‌های راه‌اندازی شده و در دست احداث شهرداری همراه با شورای شهر و کارشناسان شهرداری بازدید کردند؛ البته در بازدید از پروژه در حال احداث خیابان ۳۰ متری و پارک بانوان امام جمعه و فرماندار هم حضور داشتند.

 

انتهای پیام/89010

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول