اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کهگیلویه و بویراحمد

آرمانهای بزرگ امام راحل در هجوم تحریف‌ها و شبهه‌ها غریب و متروک نمی‌شود

حوزه علمیه امام علی ابن موسی الرضا علیهما السلام یاسوج به مناسبت سالگرد ارتحال ملکوتی امام خمینی رحمت الله علیه و قیام پانزدهم خرادماه طی بیانیه‌ای آورده است: آرمانهای بزرگ امام راحل در هجوم تحریف‌ها و شبهه‌ها غریب و متروک نمی‌شود.

آرمانهای بزرگ امام راحل در هجوم تحریف‌ها و شبهه‌ها غریب و متروک نمی‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج حوزه علمیه امام علی ابن موسی الرضا علیهما السلام یاسوج به مناسبت سالگرد ارتحال ملکوتی امام خمینی رحمت الله علیه و قیام پانزدهم خرادماه طی بیانیه‌ای آورده است: چهاردهم خرداد ماه سالروز ارتحال مردی بزرگ و شخصیتی کم نظیر در تاریخ بشریت و اسلام عزیز است که با طهارت روح، نفس مسیحایی و قدرت و عظمت ایمانی خود انقلاب اسلامی ایران را به منصه ظهور رسانید، انقلابی که یک تحول عمیق و پر برکت در عمل و اندیشه‌ی دینی، سیاسی و فرهنگی ملت ایران ایجاد کرد.

قوت ایمان و شخصیت شجاع، صریح و صادق امام خمینی(ره) موجی خروشان در دل آحاد مردم ایران برانگیخت و تفکر و شریعت جامعه ساز و انسان ساز اسلام را به عرصه قدرت و حاکمیت رساند. بررسی و تامّل در آراء امام خمینی(ره)، تمجید از این عالم بزرگ و این فقیه عارف، چراغ راه آینده مسلمین جهان بویژه دلدادگان انقلاب اسلامی خواهد بود.

 تشریح و تفسیر دقیق و خارج از افراط وتفریط نظریات امام  باعث می شود تا آرمانهای بزرگ آن مرد الهی در هجوم تحریف ها و شبهه‌ها، غریب و متروک نگردد.

استقلال، آزادی، حاکمیت دین و عدالت به همراه عقلانیت از عناصر مهم آرمان و مکتب امام بود که توجه و مرور این عناصر و التزام علمی و عملی به این اندیشه‌ها تضمین کننده آینده انقلاب اسلامی است. مکتب سیاسی امام درس تسلیم ناپذیری و ایستادگی در مقابل مستکبران و ظلم ستیزی و حمایت از مظلومان را به بشریت آموخت و این مقاومت و پایداری، ملتها را در اوج افتخار و عزت ملی قرار داده و خواهد داد.

امروز در سایه‌ هدایت‌ها و رهبری حضرت آیت الله العظمی امام خامنه‌ای «مدظله العالی» رفتار انقلابی و هویت انقلابی ما همچنان درخشنده و برقرار است و این را به تمام دنیا نشان داده است که امام ما و مکتب و تفکر او همچنان زنده و منشأ آثار بزرگ و ماندگار است.

حوزه علمیه امام علی ابن موسی الرضا علیهماالسلام یاسوج، ضمن تسلیت سالگرد رحلت امام عظیم الشأن انقلاب و گرامیداشت یاد و خاطره شهداء قیام الهی پانزدهم خردادماه سال ۱۳۴۲، که آغاز گر انقلاب اسلامی بود همگان را به گرامیداشت این دو مناسبت، بویژه استماع بیانات مقام معظم رهبری که به همین مناسبت و بصورت زنده از شبکه های سیما پخش خواهد شد دعوت می‌نماید.

انتهای پیام/82009

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول