اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  زنجان

امام راحل حکومت اسلامی را جایگزین طاغوت کرد

امام جمعه ابهر گفت: امام راحل علیه طاغوت به پا خواست و با حمایت مردم نظام اسلامی را جایگزین حکومت ظلم کرد.

امام راحل حکومت اسلامی را جایگزین طاغوت کرد

حجت‌الاسلام جعفر رحیمی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: امام راحل علیه طاغوت به پا خواست و با حمایت مردم نظام اسلامی را جایگزین حکومت ظلم کرد.

امام جمعه ابهر همه حرکات امام خمینی (ره) را الهی خواند و افزود: باید کمر همت بسته و عملکرد درخشان این انقلاب را به گوش تمام مردم رساند.

وی با اشاره به اینکه امام خمینی(ره) ایران را از ذلت نجات داده و به اوج عزت رساند، اضافه کرد: این اقدام مشابه همان کاری بود که پیامبر اعظم در بعثت انجام داده بودند.

رحیمی با اشاره به اینکه پیش از امام خمینی (ره) ولایت فقیه محجور و اسیر در لابه‌لای کتاب‌های شیعه مانده بود، بیان کرد: امام راحل علما را از محجوریت خارج کرده و به عرصه جامعه کشاند.

امام جمعه ابهر با اشاره به اینکه در روزگار طاغوت مسئله حکومت ولایی فرشی شناخته شده بود، عنوان کرد: امام راحل مسئله حکومت ولایی را امری عرشی معرفی کردند.

وی با بیان اینکه امام راحل عبد به معنی واقعی کلمه بودند، تصریح کرد: آن حضرت خود را در اختیار خدا قرار داده بودند و تمام حرکات و سکناتش الهی بودند.

رحیمی با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی یک معجزه تاریخی و بی نظیر در ادوار مختلف است، بیان کرد: این انقلاب به مدد الهی و رهبری امام خمینی (ره) و شهامت مردم رقم خورد.

امام جمعه ابهر با تاکید بر بازخوانی تاریخ و ضرورت معرفی و نشر انقلاب در جهان گفت: باید نسل جوان با رخدادهای این برهه تاریخی آشنا شوند.

انتهای پیام/۷۳۰۰۹/ق

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول