اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  البرز

اقدامات سازمان فرهنگی شهرداری فردیس نیازمند بازنگری است

عملکرد سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری فردیس مورد اعتراض نمایندگان پارلمان شهری قرار گرفت.

اقدامات سازمان فرهنگی شهرداری فردیس نیازمند بازنگری است

به گزارش خبرگزاری فارس از فردیس، ملیحه اکبری، دبیر شورای اسلامی شهر فردیس، شامگاه سه شنبه در صحن علنی شورای اسلامی شهر فردیس، با اشاره به اغتشاشات آبانماه و سوختن ساختمان فرهنگسرای گلستان و سازمان فرهنگی شهرداری، عدم توجه به بازگشایی و فعالیت مجدد فرهنگسرای گلستان را مورد اعتراض قرار داد.

عضو شورای شهر فردیس به کارایی فرهنگسرای گلستان به عنوان یکی از بهترین فرهنگسراهای استان البرز اشاره کرد و گفت: چه اقدامی برای بازگشایی این مرکز فرهنگی انجام شده و چه برنامه ای برای ساختمان سوخته شهرداری در نظر گرفته شده است؟

وی با بیان اینکه فضا سازی محیطی و برنامه‌های سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری در مناسبت‌های گذشته، در حد و اندازه‌های شهر فردیس نبوده است، تاکید کرد: با توجه به حضور جوانان و پتانسیل‌های فرهنگی ورزشی فردیس، انتظار داریم که این سازمان پویاتر باشد وسطح خدمات فرهنگی به مردم افزایش پیدا کند.

وی همچنین ارائه بودجه سازمان‌های شهرداری به صورت مستقل و میزان بودجه فرهنگی شهرداری را از  شهردار خواستار شد.
 
طی این نشست دیگر اعضای شورا نیز در خصوص ارتقای سطح خدمات فرهنگی، اجرا و غنی سازی محتوای برنامه‌های فرهنگی و مناسبتی، توسعه اماکن فرهنگی ورزشی، توجه به موضوع درآمدزایی اماکن فرهنگی ورزشی شهرداری و تابلوهای تبلیغاتی سطح شهر،  تذکر دادند. 
 
البته اعتراض تند اعضای شورای شهر فردیس در سخنان نطق پیش از دستور جلسه خود به سخنان شهردار فردیس در نشست خبری با اصحاب رسانه مبنی بر تن ندادن به خواسته‌های نابجای اعضای شورا، از دیگر مطالب قابل ذکر این نشست است، اعضای حاضر در جلسه شورای شهر این نشست خبری و مطالب ذکر شده را توهین به مجموعه شورای شهر برشمردند.در این رابطه سخنگوی شورای شهر خواستار پیگیری قضایی شد!

گفتنی است شهردار فردیس در نشست خبری خود با اصحاب رسانه اعلام کرده بود که دلیل مخالفت شورای شهر با وی، تن ندادن شهردار به درخواست‌های غیرقانونی شورای شهر است.

انتهای پیام/ج

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول