اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

دفاتر منطقه ای  /  آسیای مرکزی و روسیه

بازگشت 237 شهروند جامانده تاجیکستان به «دوشنبه»

وزارت امور خارجه تاجیکستان از بازگرداندن بیش از 200 شهروند این کشور که به دلیل اعلام قرنطینه و بسته شدن مرزها در مرز مشترک قزاقستان و ازبکستان حضور داشتند، خبر داد.

بازگشت 237 شهروند جامانده تاجیکستان به «دوشنبه»

به گزارش خبرنگار خبرگزاری فارس در دوشنبه، وزارت امور خارجه تاجیکستان از بازگرداندن بیش از 200 شهروند این کشور که به دلیل اعلام قرنطینه و بسته شدن مرزها در مرز قزاقستان و ازبکستان حضور داشتند، خبر داد.

بر اساس گزارش دفتر مطبوعاتی وزارت امور خارجه تاجیکستان، 237 شهروند تاجیکستان که به علت بسته بودن مرزها در گذرگاه مرزی «ژیبیک ژالی» بین مرزهای دولتی قزاقستان و ازبکستان موقتا در این مکان حضور داشتند به میهن بازگردانده شدند.

نهاد دیپلماتیک تاجیکستان در این راستا از مقامات ازبکستان جهت مساعدت فوری در تشکیل دالان مستقیم در قلمرو آن کشور برای انتقال شهروندان تاجیک اظهار قدردانی کرد.

همزمان وزارت امور خارجه تاجیکستان از مقامات قزاق برای تامین شرایط لازم جهت عبور بدون مشکل از مرز این کشور شهروندان تاجیک اظهار سپاس کرد.

قبل از این گزارش شده بود که صدها شهروند تاجیکستان در مرز مشترک قزاقستان با ازبکستان بنابر اعلام قرنطینه و بسته شدن مرزها گیر کرده اند.

انتهای پیام/.

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول