اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان رضوی

4 فقره تصادف جرحی در محورهای خراسان رضوی از صبح امروز

رئیس پلیس راهور خراسان رضوی از وقوع چهار فقره تصادف منجر به جرح از صبح امروز خبر داد و گفت: بر اساس آمار‌های گرفته شده از دوربین‌های کنترل ترافیک پلیس راهور شهرستان‌های چناران،تربت حیدریه، کاشمر و نیشابور شاهد بیشترین تردد خودرو و ورود مسافر بودند.

4 فقره تصادف جرحی در محورهای خراسان رضوی از صبح امروز

سرهنگ هادی امیدوار در گفت‌‌و‌گو با خبرنگار فارس در مشهد، در خصوص آخرین وضعیت راه‌های مواصلاتی خراسان رضوی بیان کرد: ترافیک در ورودی‌های منتهی به شهر مشهد از بعد از ظهر امروز پر حجم مشاهده شده است و هم‌اکنون شاهد ترافیکی روان در تمام خروجی‌ها هستیم.

وی در خصوص تصادفات به وقوع پیوسته گفت: متاسفانه از صبح امروز شاهد وقوع چهار مورد تصادف منجر به جرحی بودیم که پنج مجروح به همراه داشت.

رئیس پلیس راهور خراسان رضوی تاکید کرد: با توجه به تلفات بالای انسانی و واژگونی وسایل نقلیه در مسیرهای فرعی در هفته‌های گذشته از تمامی رانندگان و مسافران تقاضا داریم هنگام تردد در مسیرهای فرعی و روستایی به وجود ادوات کشاورزی در کنار این جاده‌ها، عبور موتورسیکلت‌ها و  عابران پیاده توجه ویژه داشته باشند.

امیدوار در خصوص شهرستان‌هایی که بیشترین آمار ورودی خودرو را طی روزهای اخیر داشتند، عنوان کرد:بر طبق آمارهای گرفته شده از دوربین‌های کنترل ترافیک پلیس راهور شهرستان‌های چناران، تربت حیدریه، کاشمر و نیشابور شاهد ورود بیشترین تعداد خودرو و مسافر ظرف امروز و روز گذشته بوده‌اند.

انتهای پیام/ 70068

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول