اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  اصفهان

نماینده ولی فقیه در سپاه: اختلاف‌افکنی میان سپاه و ارتش فتنه‌انگیزی دشمنان است

نماینده ولی‌فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت:تلاش دشمن این است که وحدت نیروهای نظامی را بر هم بزند، اما به لطف الهی به فرموده مقام معظم رهبری دو بال نظام اسلامی هستند و این فتنه‌انگیزی‌ها راه به جایی نمی‌برد.

نماینده ولی فقیه در سپاه: اختلاف‌افکنی میان سپاه و ارتش فتنه‌انگیزی دشمنان است

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، حجت‌الاسلام عبدالله حاجی صادقی شامگاه چهارشنبه در حاشیه آیین بزرگداشت سی و یکمین سالگرد رحلت حضرت امام خمینی (ره) در اصفهان در جمع خبرنگاران در خصوص رزمایش مؤمنانه اظهار داشت: کمک مؤمنانه ریشه در ادبیات دینی ما دارد، فصلی نیست که به صورت مرحله‌ای انجام و تمام شود.

نماینده ولی‌فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان این که ابعاد کمک مؤمنانه اقتصاد نیست، تاکید کرد: موضوعات فرهنگی و اجتماعی را هم شامل می‌شود و همانطور که این مفاهیم با انقلاب بازتولید شده تا انقلاب هست استمرار دارد.

وی افزود: سپاه خدا و مردم را در مقابل هم نمی‌داند، بلکه معتقد است بهترین راه تقرب به خدا خدمت به مردم است؛ نه طلبی داریم و نه منتی، خدمت به مردم را تکلیف دینی و وظیفه الهی و انقلابی خودمان می‌دانیم و پیام ما به مردم این است که شما را در هیچ مشکلی تنها نمی‌گذاریم، هرجایی لازم باشد و در هر عرصه‌ای حضور پیدا می‌کنیم.

حاجی صادقی در پایان پیرامون وحدت ارتش و سپاه و نیروهای مسلح، عنوان کرد: تلاش دشمن این است که وحدت نیروهای مسلح را بر هم بزند، اما به لطف الهی به فرموده مقام معظم رهبری ارتش و سپاه دو بال نظام اسلامی هستند و فتنه‌انگیزی‌ها راه به جایی نمی‌برد.

انتهای پیام/63064/آ 20/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول