اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کهگیلویه و بویراحمد

جانفشانی «البرز» در زاگرس!/ دلجویی استاندار از کوهنورد فداکار در بیمارستان+فیلم و عکس

استاندار کهگیلویه و بویراحمد از کوهنورد فداکار در آتش سوزی‌های اخیر در بیمارستان شهید بهشتی یاسوج عیادت کرد.

جانفشانی «البرز» در زاگرس!/ دلجویی استاندار از کوهنورد فداکار در بیمارستان+فیلم و عکس

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج آتش سوزی در جنگل‌ها و مراتع استان کهگیلویه و بویراحمد از اول خرداد امسال مطابق با هر سال آغاز شده و تاکنون خسارات زیادی را بر این میراث طبیعی و هزاران ساله استان وارد کرده است.

درختان بلوط و جنگل‌های زیبای زاگرس که هر روزه خبرهای ناگواری از سوختن آن‌ها در نقطه به نقطه استان شنیده می‌شود و آخرین آن‌ها در منطقه حفاظت شده خائیز شهرستان کهگیلویه و همچنین در ارتفاعات منطقه شکار ممنوع خامی در شهرستان باشت بود.

در آتش سوزی‌های امسال همه استان کهگیلویه و بویراحمد برای خاموش کردن آتش بسیج شدند به نحوی که پای فرمانداران که خود در میانه میدان فرماندهی عملیات را بر عهده داشتند در آتش سوخت و همچنین برخی از ماموران منابع طبیعی و محیط زیست و کوهنوردان و نیروهای همراه دولتی از قرق‌بان گرفته تا خلبان در این آتش سوزی‌ها مصدوم شدند.

به گزارش فارس استاندار کهگیلویه و بویراحمد به همراه معاونین خود و مسوولان منابع طبعیی استان کهگیلویه و بویراحمد با حضور در بیمارستان شهید بهشتی شهر یاسوج، البرز زارعی یکی از کوهنوردان مصدوم شده در آتش سوزی‌های اخیر را مورد تفقد قرار دادند.

 البرز زارعی مقدم کوهنوردی بود که داوطلبانه جهت خاموش کردن آتش سوزی در مراتع و جنگل‌های استان وارد صحنه شد و متاسفانه از ناحیه دست و صورت و نقاط دیگر بدن دچار سوختگی تا 60 درصد شد.

استاندار در این دیدار قول داد که از صفر تا 100 هزینه مداوای وی پرداخت شود و و در بهترین بیمارستان اصفهان بستری و مورد عمل جراحی قرار گیرد و از استاندار اصفهان و رئیس دانشگاه علوم پزشکی اصفهان خواهد خواست تا در بهترین شرایط و توسط بهترین پزشکان مورد مداوا قرار گیرد.

 

 

انتهای پیام/82009/ر

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول