اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  گلستان

راه‌اندازی استودیو مجازی «لحظه‌های وصال» در گلستان

معاون فرهنگی و امور اجتماعی دفتر نمایندگی ولی فقیه در امور اهل سنت شمال کشور گفت: به همت و تلاش مرکز بزرگ اسلامی شمال کشور استودیو مجازی «لحظه‌های وصال» با هدف تولید برنامه‌های محتوایی اسلامی و قرآنی در گلستان راه‌اندازی شد.

راه‌اندازی استودیو مجازی «لحظه‌های وصال» در گلستان

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، یاسر مقسم ظهر امروز در جمع خبرنگاران استان گلستان اظهار کرد: با توجه به فرمایشات مقام معظم رهبری مبنی بر شعار «جهش تولید» در سال ۱۳۹۹ باید در جهش تولیدات برنامه‌های محتوایی فرهنگی و اسلامی تلاش کرد.
وی تصریح کرد: امسال باید سال خلق و کشف فرصت‌ها بوده و بتوانیم با تولیدات محتوایی در مسیر تجلی و تعالی شعار سال گام برداریم.
معاون فرهنگی و امور اجتماعی دفتر نمایندگی ولی فقیه در امور اهل سنت شمال کشور ادامه داد: هدف ما رفع مشکلات مردم و تولیدات فرهنگی مناسب در راستای کاهش آسیب‌های اجتماعی و فرهنگی بوده که در همین راستا استودیو مجازی «لحظه‌های وصال» راه‌اندازی شده است.
وی با اشاره به سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) خاطرنشان کرد: امام خمینی (ره) متعلق به باورها و اخلاق اسلامی بود و قبل از فکر کردن به پیروزی به ادای تکلیف الهی توجه داشت.
مقسم گفت: منادی بیداری اسلامی و تحول فرهنگی  اجتماعی در قرن اخیر امام خمینی (ره) و بعد از وی رهنمودهای حکمیانه رهبر معظم انقلاب است.
وی اضافه کرد: بسیاری از صاحبنظران در پدیده جنبش اسلامی معاصر معتقد هستند که یکی از عوامل مهم و تاثیرگذار در پیشبرد روند بیداری اسلامی و آگاهی مسلمانان جهان انقلاب اسلامی و رهبران آن است.
انتهای پیام/2307

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول