اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

فرهنگ  /  حماسه و مقاومت

اختصاصی/«سعید اوحدی» رییس بنیاد شهید و امورایثارگران می شود

یک منبع آگاه در گفت و گو با خبرنگار فارس اعلام کرد: سعید اوحدی روز گذشته طی جلسه‌ای با رییس جمهور برنامه‌های خود را ارائه کرده و قرار است حکم ریاست بنیاد شهید او امروز ابلاغ شود.

اختصاصی/«سعید اوحدی» رییس بنیاد شهید و امورایثارگران می شود

به گزارش گروه حماسه و مقاومت خبرگزاری فارس، یک منبع آگاه در گفت و گو با خبرنگار فارس اعلام کرد: سعید اوحدی روز گذشته طی جلسه ای با رییس جمهور برنامه های خود را ارائه کرده و قرار است حکم ریاست بنیاد شهید او امروز ابلاغ شود. 

گفتنی است سعید اوحدی پیش از این مسئولیت هایی چون معاون حقوقی و امور مجلس وزیر آموزش و پرورش، ریاست سازمان حج و زیارت و ریاست سازمان فرهنگی و هنری شهرداری تهران، مشاور ویژه معاون اول رئیس جمهور در موضوع عراق و سوریه و معاون سرمایه گذاری و برنامه ریزی وزارت میراث فرهنگی و گردشگری را بر عهده داشته است.

همچنین حجت‌الاسلام شهیدی محلاتی که از سال 92 همزمان با آغاز به کار دولت تدبیر و امید کار خود را در این بنیاد آغاز کرده بود امروز طی نامه ای از رییس جمهور خواست تا به علت بیماری و توصیه پزشکان با استعفای او موافقت کند. 

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول