اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی  /  مجلس

موسوی: اقتصاد و معیشت باید واجب‌ترین تکلیف مجلس یازدهم باشد

نماینده مردم ملکان در مجلس گفت: موضوع اقتصاد به عنوان اولویت اول کشور و بحث معیشت به عنوان ضروری‌ترین بخش از ساماندهی امور اقتصادی باید واجب‌ترین تکلیف مجلس دوره یازدهم باشد.

موسوی: اقتصاد و معیشت باید واجب‌ترین تکلیف مجلس یازدهم باشد

به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، سیدعلی موسوی  در نطق میان دستور خود در نشست علنی امروز مجلس (یکشنبه 18 خرداد 99) گفت: انتظار از مجلس یازدهم به عنوان اولین مجلس در گام دوم انقلاب بسی فراتر از ادوار پیشین است در این شرایط خطیر کشور چشم امید مردم و رهبری عزیز به تشکیل یک مجلس قوی و کارآمد است. مجلسی که بتواند با اختیارات قانونی و ظرفیت‌های سرشار کشور امور را سامان بخشد.

نماینده مردم ملکان در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: مجلسی که با درک صحیح از اوضاع و اتخاذ رویکرد مردم‌مدار و برخوردار از اراده انقلابی و جهادی خدمت‌رسان واقعی جامعه باشد.

وی افزود: من نسخه تحقق مجلس قوی ، در رأس امور و مؤثر بر تمام شئون کشور عمل به نقش راه گام دوم انقلاب و مکتب سلیمانی معرفی می‌کنم و می‌خواهم نام این دوره مجلس را به نام سردار سلیمانی بنامیم و به آن افتخار کنیم

موسوی خاطرنشان کرد: بازگشت به گفتمان دو ولی‌فقیه انقلاب اسلامی در حوزه‌ها و موضوعاتی همچون استکبارستیزی، دفاع از محرومین و مستضعفین، تمهید مقدمات، ایجاد تمدن نوین اسلامی، تلاش برای تشکیل دولت جوان و حزب‌اللهی، مبارزه با مذاهب اشرافی‌گر و قطع دست متجاوزان به حقوق مردم، برنامه‌ریزی برای کرامت و معیشت اقشار نیازمند، مبارزه با اژدهای هفت‌سر فساد و تبعیض و رانت و تا سایر موضوعات هم‌طراز دیگر باید از اولویت‌های مجلس شورای اسلامی در دوره فعلی باشد.

نماینده مردم ملکان در مجلس اظهار داشت: موضوع اقتصاد به عنوان اولویت اول کشور و بحث معیشت به عنوان ضروری‌ترین بخش از ساماندهی امور اقتصادی باید واجب‌ترین تکلیف مجلس دوره یازدهم باشد.

وی در پایان به مشکلات حوزه انتخابیه خود در بخش‌های مختلف از مسؤولان خواستار رسیدگی به مشکلات و حل آنها شد.

انتهای پیام. 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول